“Hele slechte service”

RIVA Wijnlounge
Geclassificeerd als nr. 10 van 48 Restaurants in Huizen
Keukens: Internationaal
6 augustus 2020 beoordeeld

Hele slechte bediening die, als ze daarop aangesproken worden, daar heel nonchalant op reageert. Verder is het eten, wanneer je het al krijgt wat niet een zekerheid is, redelijk maar ook niet altijd (koud, oud etc.). Prachtige locatie maar daar blijft het dan ook bij, wij komen hier na meerdere bezoeken met steeds dezelfde ervaring niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig om lekker wat te drinken.
Leuke snelle bediening.
Mooie uitstraling. Fijn terras.
Uitgebreide drankenkaart

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld

Fijn om aan het hotel een wijnbar te hebben. Ook qua bier was er best wat keuze. Er was een groot terras, maar ook binnen kon je heel gezellig zitten.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn terras waar je goed kunt vertoeven. De kaart biedt voldoende keuze uit hapjes en drankjes. Voor speciaal en seizoensbiertjes kan er gevraagd worden aan het personeel (staan niet standaard op de kaart), echter waren wij niet onder de indruk van de kennis van onze gastvrouw. Hoewel vriendelijk, ze wist niet welke bieren ze ons aanbood. Voor ons geen reden om hier niet terug te keren.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden worden direct bediend, anderen moeten voldoende geduld hebben. De muntthee is wel een aanrader net als de cappuccino.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die RIVA Wijnlounge bekeken, bekeken ook

Huizen, Noord-Holland
Huizen, Noord-Holland

In RIVA Wijnlounge geweest? Deel je ervaringen!