“Slecht”

Angelo's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 40 Restaurants in Egmond aan Zee
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Sinds 2017 zijn Alice Reemst en Ab Venema de trotse eigenaren. Alice en Ab hebben samen meer dan 30 jaar ervaring in de restaurantbranche en delen hun passie voor de Italiaanse gerechten. de locatie voelt voor Alice als thuiskomen, haar ouders waren tot 1976 de eigenaren van dit pand.
6 augustus 2020 beoordeeld

Geen RIVM maatregels in dit restaurant, alles erg dichtbij elkaar niet goede bediening, geen rekening gehouden met vragen over eten en drinken.

Datum van bezoek: juli 2020
O4642NBalicer, Eigenaar van Angelo's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Danal. Wij vinden ons zeker niet in je mening wat betreft de RIVM maatregelen. Vanaf het moment dat bij ons aankomt merkt u onze regels. Desinfecteren, vaste zitplaatsen, toiletten buitenom etc. Wij zijn benieuwd welke vragen u had over het eten en drinken. Al onze medewerkers zijn volledig op de hoogte van onze menukaart en kunnen al uw vragen beantwoorden.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Oké waar ga ik beginnen..? Allereerst ben ik blij voor Egmond dat het seizoen niet verloren is gegaan. Het is bizar druk overal en dat is goed te merken aan het werkende personeel. We hadden niet zoveel tijd dus ik dacht we gaan hier even een pizza afhalen. Dat kun je gewoon uit je hoofd zetten hoor. Daar kun je gerust een avond voor uittrekken. Dan heb ik het over één simpele Funghi pizza. Ongeacht de drukte lijkt me dit een zeer makkelijke taak voor een pizzeria. Dan staat er ook nog een gastvrouw die in het verkeerde tijdperk geboren is, ik weet het niet met deze tent. Ik kom in ieder geval niet meer, maar dat zal ze niet veel uitmaken. Als ik dan mag afsluiten met de daadwerkelijke pizza, daar zaten 3 champignonnetjes op en een beetje kaas. Gewoon niet naartoe gaan, zou mijn tip zijn. Toch 2 sterren, omdat ik hoop op een momentopname en geen standaard.

Datum van bezoek: juli 2020

Beste TvD. In het hoogseizoen, en zeker dit jaar met corona maatregelen, wordt er inderdaad heel veel afgehaald. Wij geven dan ook bij het bestellen direct aan dat het afhalen rond 19:00 uur zeker 45 minuten wachttijd heeft. U heeft dus ook de keuze om wel of niet te gaan bestellen. Uw beoordeling van de pizza is rondom teleurstellend en daar kunnen wij ons zeker niet in vinden. Al onze pizza's worden meer dan rijkelijk belegd en bij het afhalen ook nog voor u gesneden.

19 juli 2020 beoordeeld

Na 45 min kwam het voorgerecht. Na een half uur na het voorgerecht nog geen eten. Toen gevraagd hoe lang het duurde en moest nog gemaakt worden. Uiteindelijk lag de fout bij ons omdat wij een voorgerecht hadden besteld. Hierdoor zou het langer duren. En dat zouden wij moeten weten. Uiteindelijk betaald voor het drinken en voorgerecht en weg gegaan. Werden onvriendelijk benaderd dat de fout bij ons lag. Wij gaan hier nooit meer eten.

Datum van bezoek: juli 2020

Best Bert, dank u wel voor uw reactie. Het is bij ons inderdaad de gewoonte om het hoofdgerecht te serveren nadat onze gasten het voorgerecht hebben opgegeten. U gaf aan dat u zag dat om u heen gasten wel het eten kregen. Het is helaas niet mogelijk om alle gasten om u heen te laten wachten met eten totdat u uw voorgerecht op heeft, omdat u anders het idee zou kunnen krijgen dat zij voorrang hebben gekregen. De bonnen worden op volgorde van binnenkomst in de keuken voor onze gasten bereid, en als gasten een voorgerecht bestellen dan wachten wij netjes met het doorgeven van het hoofdgerecht tot na het voorgerecht. Jammer dat u ondanks uw heerlijke plekje in het zonnetje op ons terras niet van uw eten heeft kunnen genieten.

10 juli 2020 beoordeeld

Na ruim een uur gewacht te hebben, kwamen 5 van de 7 gerechten op tafel. Het zesde gerecht kwam na ongeveer 10 minuten, maar het laatste gerecht kwam pas nadat de overige borden leeg waren. I.p.v. dat de “gastvrouw” haar excuses aanbood, kregen wij het verwijt dat wij het niet aan de serveerster hoefden te vragen waar het laatste gerecht bleef, want al zouden wij het nog aan zes anderen vragen, het zou niet sneller komen! Toen wij zonder nog verder een klacht over onze lippen te laten komen, het restaurant verlieten, vond deze “dame” het niet nodig om ons te groeten. Ontzettend onprofessioneel en onbeschaamd. Een gastvrouw hoort een voorbeeld te zijn voor de serveersters, maar hier zijn de serveersters zo veel vriendelijker dan deze omhoog geschoten arrogante “dame”........ echt nooit meer!

Datum van bezoek: juli 2020

Beste Marion, het is natuurlijk niet de bedoeling dat een van de gerechten niet gezamenlijk met andere gerechten wordt geserveerd. Vandaar ook dat u serveerster u direct bij het serveren van de gerechten aangaf dat de hamburger van 500 gram bijna klaar was en binnen 5 minuten geserveerd zou gaan worden. Hierop werd door u normaal gereageerd. Helaas vond u het nodig om elke minuut een andere medewerker aan te spreken om aan te geven dat er nog een gerecht mistte en waarom dit niet direct met de andere gerechten was geserveerd, Aangezien het inderdaad zeer storend was dat u elke 30 seconde een andere medewerker naar u tafel riep heb ik u uitgelegd dat u gerecht binnen enkele minuten geserveerd zou worden en het niet nodig was om elke 30 seconde aan een ander te vragen waar uw hamburger blijft. Dat veranderde namelijk niets aan de situatie. U noemt het arrogant, ik noem het duidelijk.

25 juni 2020 beoordeeld

Voor een snelle hap is het okee maar wil je echt lekker Italiaans eten, kan je beter naar Rosaria's lopen. De bediening is jong en onervaren, vieze glazen bleven op tafel staan. Het eten was met name erg zout en de salade meer dressing uit een potje dan sla. De RIVM regels mbt Corona worden hier ook niet gehandhaafd. Zonde!

Datum van bezoek: juni 2020

Beste Tessa, wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Je opmerking over onze bediening is beneden pijl. Ons team is gastvrij en zeker niet onervaren. Natuurlijk leiden wij ieder jaar enkele nieuwe mensen op. Misschien ben je vergeten hoe het was toen je zelf voor het eerste ergens ging werken. Onze nieuwe mensen doen hun uiterste best en het laten staan van een glas op tafel vind ik persoonlijk niet zo schokkend. Ze mogen van mij zelfs pas de glazen weghalen nadat gasten zijn vertrokken omdat het voor gasten vaak niet prettig voelt om aan een lege tafel te zitten omdat zij zich dan verplicht voelen iets te moeten bestellen. En dat gevoel willen wij onze gasten niet geven. Uw mening over de RIVM regels is onterecht. Waarom zou u anders zelf in een onveilige omgeving zijn blijven eten. Wij voegen overigens geen zout toe aan onze gerechten. Dit staat op tafel voor de gast om zelf naar smaak toe te voegen,

Reizigers die Angelo's Restaurant bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Angelo's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!