“Heerlijk gegeten allemaal verse producten”
Beoordeling van Restaurant Natuurlijk

Restaurant Natuurlijk
Geclassificeerd als nr. 4 van 40 Restaurants in Egmond aan Zee
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Natuurlijk scoort hoog op de 3 pijlers van de Puur Restaurant Week: biologisch, Fairtrade en duurzame vis. Ook het enthousiasme waarmee de eigenaren, Niels en Mirjam Gouda, zelf kiezen voor duurzaamheid en hun gasten hiertoe op een positieve manier stimuleren spreekt de jury aan. Restaurant Natuurlijk is een horecagelegenheid die duurzaamheid op een laagdrempelige manier voor iedereen toegankelijk maakt. Bij Natuurlijk in Egmond aan zee kunt u rekenen op een warme, gezellige ambiance en een gastvrij onthaal. Het is bij uitstek dé plek om heerlijk te vertoeven. Op de menukaart vindt u gerechten bereid met zoveel mogelijk duurzame, biologische en streekgebonden producten. Ook voor koffie en vers gebak bent u aan het goede adres! Natuurlijk ligt half in het duin en is gebouwd in de stijl van een Oostenrijks Chalet. Aan de voorzijde ligt een aantrekkelijk ruim terras op het zuiden.
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het diner naar restaurant Natuurlijk in Egmond aan zee.
Op de kaart is er een duidelijke onderverdeling gemaakt en is daardoor lekker duidelijk. Voor de kids is er een kleine kaart en dat is ook prima.
Voor de kids kan je een kan drinken bestellen met suikervrije ranja.
De dagschotel met tonijn van de BBQ smaakte heerlijk. Ook de ossenhaas wok was heerlijk met veel ossenhaas stukjes en een heerlijke noedels un een goeie woksaus met sesam, cashewnoten en verse groenten.
De porties voor de kids waren echte kinderporties en ook weer met allemaal verse producten.
Als nagerecht de zelf gemaakte mango ijs en de brownie met caramel. In een woord geweldig.
De dame die onze tafel verzorgde was vriendelijk en wist goed waaruit de gerechten bestonden. Daarnaast regelde ze alles heel snel.
EEN ABSOLUTE AANRADER!!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima keuken; elke avond gekookt naar een bepaald thema waarbij verschillende werelddelen in de picture staan. Goed verzorgt, ruime keuze en uitstekende smaken!

Datum van bezoek: juli 2020
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 29.02 waren we bij Natuurlijk lekker eten. Mijn vriend was jarig en hij heeft gratis gegeten.

Veel mensen,druk,maar leuk en rustig.

Tafel was klaar (reservatie vereist), bier was heerlijk ( We adviseren leekere bier speciaal voor restaurant gebrouwen ).
Eten is OK. Vissoep en uiensoep -heerlijk (andere smakken hebben we niet geproefd ). Mannen hebben rib-eye gegeten, te veel vet - te weinig vlees,helaas.
Vis was heerlijk.
Personeel echt aardig en gezellig, leuke sfeer.en goede prijzen omdat In andere restauranten in Egmond je kan veel meer betalen.
Nogmaals bedankt voor leuke tijd wat hebben we in jullie restaurant gehad.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden met het eten drinken.
Een fijne ambiance en goede bediening.
Goede parkeerplaats en mooi terras

14 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij restaurant Natuurlijk in Egmond. Wij waren met 9 personen. Voorgerecht spicy garnalen was goed van smaak. De 500 gram rib roast van de green egg was voortreffelijk. De sfeer in het restaurant is gezellig. De bediening is alert en vriendelijk. De eigenaresse is een top gastvrouw. Al met al een echte aanrader!

Reizigers die Restaurant Natuurlijk bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Restaurant Natuurlijk geweest? Deel je ervaringen!