“Verjaardag van mijn vriend”
Beoordeling van Restaurant Natuurlijk

Restaurant Natuurlijk
Geclassificeerd als nr. 5 van 39 Restaurants in Egmond aan Zee
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Natuurlijk scoort hoog op de 3 pijlers van de Puur Restaurant Week: biologisch, Fairtrade en duurzame vis. Ook het enthousiasme waarmee de eigenaren, Niels en Mirjam Gouda, zelf kiezen voor duurzaamheid en hun gasten hiertoe op een positieve manier stimuleren spreekt de jury aan. Restaurant Natuurlijk is een horecagelegenheid die duurzaamheid op een laagdrempelige manier voor iedereen toegankelijk maakt. Bij Natuurlijk in Egmond aan zee kunt u rekenen op een warme, gezellige ambiance en een gastvrij onthaal. Het is bij uitstek dé plek om heerlijk te vertoeven. Op de menukaart vindt u gerechten bereid met zoveel mogelijk duurzame, biologische en streekgebonden producten. Ook voor koffie en vers gebak bent u aan het goede adres! Natuurlijk ligt half in het duin en is gebouwd in de stijl van een Oostenrijks Chalet. Aan de voorzijde ligt een aantrekkelijk ruim terras op het zuiden.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 29.02 waren we bij Natuurlijk lekker eten. Mijn vriend was jarig en hij heeft gratis gegeten.

Veel mensen,druk,maar leuk en rustig.

Tafel was klaar (reservatie vereist), bier was heerlijk ( We adviseren leekere bier speciaal voor restaurant gebrouwen ).
Eten is OK. Vissoep en uiensoep -heerlijk (andere smakken hebben we niet geproefd ). Mannen hebben rib-eye gegeten, te veel vet - te weinig vlees,helaas.
Vis was heerlijk.
Personeel echt aardig en gezellig, leuke sfeer.en goede prijzen omdat In andere restauranten in Egmond je kan veel meer betalen.
Nogmaals bedankt voor leuke tijd wat hebben we in jullie restaurant gehad.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden met het eten drinken.
Een fijne ambiance en goede bediening.
Goede parkeerplaats en mooi terras

14 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij restaurant Natuurlijk in Egmond. Wij waren met 9 personen. Voorgerecht spicy garnalen was goed van smaak. De 500 gram rib roast van de green egg was voortreffelijk. De sfeer in het restaurant is gezellig. De bediening is alert en vriendelijk. De eigenaresse is een top gastvrouw. Al met al een echte aanrader!

7 februari 2020 beoordeeld

Heeft behalve een mooie uitstraling ook een goede lunchkaart en dito bierkaart. In een gastvrije omgeving hier lekker geluncht en een paar lekkere biertjes weten te nuttigen.
Speciaal aanbevolen "Om de Noord" een heerlijk biertje speciaal voor Natuurlijk gebrouwen. Het lunchplankje is een goede keuze voor de lunch. De bediening is tevens heel vriendelijk en attent.

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerlijke eter die van kwaliteit houd en het niet erg vind iets extra ervoor te betalen. Mooie rustige locatie. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Natuurlijk bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Restaurant Natuurlijk geweest? Deel je ervaringen!