“Top! ”
Beoordeling van Nautilus aan Zee

Nautilus aan Zee
Geclassificeerd als nr. 8 van 40 Restaurants in Egmond aan Zee
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, krijgt veel voor je geld. En een mooie locatie zeker een aanrader om te lunchen met vrienden of fam!!

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel relaxte moderne beachclub met redelijk goed eten .
De tournedos smaakt goed echter de frite is wat teveel doorbakken.
Verder goede vriendelijke bediening

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld

Grote witte stoelen, voeten in het zand en genieten maar. De bediening is heel jong en top. Snel, vriendelijk en correct. Nieuwe apparatuur deed het niet echt maar dat was een klein probleempje. Lekker gedronken en prima bitterballen. Niet het eten maakt het hier top maar wel de lokatie en entourage. Gewoon een mooie tent.

26 juli 2020 beoordeeld

Leuke noord-Hollandse jongens en meiden in de bediening. Hartelijk en snel. Wel elke zes minuten vragen of we nog wat te drinken wilden.

Dat wil ik wel, maar mocht niet van mijn vrouw, en terecht, want ik moest de audi nog naar huis rijden. Gelukkig behoedde de strandtent me ook anderszins voor overmatig alcoholgebruik. Zie verderop hoe.

Het was best leuk dat het bittergarnituur vegetarisch te bestellen was. En dat was lekker, maar 'ons ben zuunig': met slechts één inimini bakje saus, die kwam uit van die flessen van de aldi van euro 1,29: oosterse saus. Waarom niet ook wat Zaanse mosterd, als je (inimini) kaasstengeltjes serveert? En een beetje mayonaise, liefst Belgische, of evt. die van DL, mijn favoriete merk. En ketchup. Helaas, dat zat er niet in bij deze kneuters. Corona crisis en deze horeca pakt wat ze pakken kan, burger, let op uw portemonnaie.

Tot zover het (relatief) positieve. Wie meer van mijn reviews leest, weet dat ik kijk naar prijs-kwaliteit, en vooral kwaliteit waardeer en daar graag voor betaal, en die kwaliteit en de verhouding tav de prijs is bij Nautilus volstrekt afwezig. \

Ik heb ooit eens een eenvoudige snackbar 5 sterren gegeven, was gewoon een goudeerlijke ondernemer, zonder pretenties. Goede producten, je weet wat je krijgt en geen blabla, capsones etc. En dat verwacht ik als noord-Hollander ook in Egmond, en ook aan het strand, anders laat ik me wel n... in doorgesnoven Bloemendaal.

Dan nu de klaagzang. Voor zestien kleine gefrituurde basis-budget-stunter-vega-frituur-hapjes werd 12 euro gerekend. Met dus slechts een inimini sausje.

Verder de wijn, ik mocht kiezen uit het gebruikelijke palet (sauvignon, viognier, chardonnay) en ik koos chardonnay. Het bleek smakeloos, zonder bouquet en bitter. Gokje qua inkoop (leuk als de uitbater reageert :-)): 2,95 per fles? Deze troep (sorry voor het woord maar dat is het echt) wordt in grote tankers uit Zuid-Afrika en Argentinië ingevaren.
Rekening per glas: rond de 5 euro (11 oudhollandsche guldens). Positief is wel dat je het dan bij één houdt, terwijl vrouwlief bereid was te rijden.

Natuurlijk kom ik terug, op het strand wordt je gen... en anders moet je er niet naartoe gaan. Anderzijds, er zijn ook strandtenten waar ze net even iets meer doen. En die zitten lekker vol. Dat was dan wel weer positief aan 'Nautilus', het was vrij rustig.

Een slotwoord: lieve mensen van Nauitilus wat een k.. hut zijn jullie, serveer je nacho's, zakje van 29 cent van de lidl, beetje budget kaas erover, en voor 6,50 is de pauper tevreden, met een budgetwijn proeft hij het gelukkig niet ;-)

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte bediening en lekkere gerechten. Keuze voor iedereen! Ik vond het er wel erg rumoerig en druk!

Reizigers die Nautilus aan Zee bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Nautilus aan Zee geweest? Deel je ervaringen!