Beoordeeld op 26 oktober 2019

Wij hadden heerlijk avondeten in het restaurant. Een goed Frans menu. Ik ging voor de kikker billetjes als een voorgerecht en het was een sensatie - heel lekker! Tussen gerechten hadden wij ook een sorbet om onze smaakreceptoren te verversen.
Het diner kostte duurder dan ons gemiddeld avondeten uit maar ik vond het zeker de kosten waard. Het kan wel op de bijzondere dagen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Na aankomst op de ruime nabij gelegen parkeerplaats werden we na binnenkomst vriendelijk ontvangen en ingecheckt.
Hierna werden we naar de kamer gebracht welke ruim genoeg was om te overnachten in een goed bed.
De badkamer was ingericht met een douche, wastafel en toilet en recent gerenoveerd.
Het hotel bestaat meer dan vierhonderd jaar met dit in het achterhoofd was alles prima in orde.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 april 2018

Ik had een stomme fout begaan, ook wel heel lachwekkend, want mijn vrouw had een reservering gemaakt voor het Roode Hert, en heb ingecheckt in de Halve Maan. Ik kwam aanrijden en zag een hotel en nam aan dat ik het goede had. Heb mij verontschuldigd bij het Roode Hert en de situatie uitgelegd. Natuurlijk is het stom en mijn fout maar ze hebben wel de volle prijs berekend voor "no show". Helemaal in hun recht, maar ze hebben NIET gereageerd op mijn mail en ook niet op een vervolgmail. Dat betekent voor mij dat ze geen interesse hebben in klanten of potentiële klanten, vandaar mijn matige beoordeling. Het had anders opgelost kunnen worden, maar niets laten weten is NOT DONE, zo ga je niet met elkaar om.. Dus ik zou ervoor passen om hier ooit nog te reserveren.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017

Wij hebben hier niet overnacht maar uitsluitend gebruik gemaakt van het restaurant. Hoewel onze verwachtingen niet hoog gespannen waren werden wij positief verrast door de kwaliteit van het gebodene.
Hoewel de inrichting wat gedateerd is, was de uitstraling warm.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer kleine kamer, uitstekende badkamer, vreselijk bed. Ontbijt zeer matig .... onvriendelijk door 1 minuut te laat. Alle zoetwaren over de houdbaarheidsdatum. Dode mieren in het zoutpotje. Nooit meer....

Datum van verblijf: juli 2017