“Leuke avond uit.”
Beoordeling van Fisher's Restaurant

Fisher's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Restaurants in Bergen aan Zee
Beschrijving: Nieuw in Bergen aan Zee, Fisher’s heeft medio 2019 haar deuren geopend op een unieke locatie in het charmante kustdorp Bergen aan Zee. Niet alleen onze locatie is uniek, maar ook onze manier van werken. Wij staan voor eerlijk, duurzaam en biologisch en passen dit toe in onze hele bedrijfsvoering: van inkoop tot bereiding. Wij verwelkomen u graag in ons nieuwe restaurant om u kennis te laten maken met onze heerlijke visspecialiteiten. Niet alleen onze locatie is uniek, maar ook onze manier van werken. Wij staan voor eerlijk, duurzaam en biologisch en passen dit toe in onze hele bedrijfsvoering: van inkoop tot bereiding. Wij kopen onze producten direct bij de visser, zonder tussenhandel en veiling. Deze keuze zorgt ervoor dat wij elke dag de versheid van onze producten kunnen garanderen. De viskotters BRU37 en BRU39 uit Bruinisse vissen voor ons op Zeeuwse bodemmosselen, Noordzeekrab, wilde zeebaars en sliptong. Rechtstreeks vanaf de boot op uw bord!
4 weken geleden beoordeeld

Leuke sfeer, top bediening en heerlijk eten.
Wij hebben genoten van een heerlijk avondje uit!

Het eten was fantastisch en werd op het juiste moment geserveerd, we hebben niet te lang hoeven wachten en voelde ons ook niet opgejaagd. De bediening wist goed wat ze deden, was erg vriendelijk en gastvrij.

Vanaf het terras heb je uitzicht op de zeehonden van het zee aquarium en er staat een hele leuke foodtruck.

Een restaurant waar we zeker naar toe terug komen, niet alleen op vakantie maar zeker de moeite waard om een uurtje voor te rijden.

M&B

Heerlijk gegeten!
De beste keuken van Bergen aan zee. Een kaart vol met heerlijke vis gerechten, en wij komen zéker terug!!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker mosselen gegeten! Heerlijk vers, fijne bediening, mooi restaurant! Heel relaxed allemaal! Ben benieuwd wat er met mooi weer uit die super gave foodtruck komt! Zeker een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op de verjaardag van Tjark de huis zeehond! Heerlijk mosselen gegeten, Grüner Vetliner erbij en toet van de chef

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten op een ruim terras met prachtig uitzicht op zee.
Bediening is heel aardig
Kortom het is genieten daar!

Reizigers die Fisher's Restaurant bekeken, bekeken ook

Bergen aan Zee, Noord-Holland

In Fisher's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!