Beoordeeld op 9 maart 2020

In één woord een geweldig hotel.
Alles is tot in de puntjes verzorgd.
Heerlijk eten, lekker ontspannen in de wellness.
Ruime, schone, gezellige kamers.
Vriendelijk, behulpzaam personeel

Was voor mij de tweede keer dat hier kwam en zeker niet de laatste keer.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Wij verbleven één nacht in Akersloot in een mooie kamer, maar achteraf in het hotel gelegen. De route van de kamer naar het restaurant was voor ons bijna een ontdekkingsreis. Ruim 10 minuten lopen en dat is wel veel als een van de reisgenoten een loopbeperking heeft. Kritiek hebben wij op het ontbijt. Vergeleken met andere Van der Valk Exclusief hotel scoort dit ontbijtbuffet ondermaats. Weinig keuze en er werd langzaam aangevuld. Dit terwijl het hotel volledig was uitgeboekt. Je weet dus hoeveel gasten gebruik van het ontbijt gebruik maken. Vul dat lege schalen snel aan en laat de gasten niet klagen. Daartegen was het life cooking buffet uit de kunst. Dit is het meest uitgebreide buffet van alle Van der Valks.

Kamertip: Het buffet is een aanrader / vraag een kamer dicht bij de uitgang
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Heer, mevrouw,

Waarschijnlijk heb ik net bij u aan de bali gestaan dus zal deze mail per direct naar de prullenbak gaan. Maar!! Kom net binnen (6.1 5 uur) geen koffie en geen kamer (incheck va 14.00 uur). Volgens mij is er best wel één kamertje over in het hele pand.! Receptie deed niet eens de moeite om in de computer te kijken! Ok..hij weet dus dat het Heeeeleemaal vol zit (nog nooit zo rustig gezien op de parking, stond nb voor de deur), dus vraag om een kop koffie....dat kan ook pas va 07.00 uur, kortom, klaar met de Valk Akersloot.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

Deze week twee keer gaan lunchen bij van der Valk.
Het was wederom helemaal goed en lekker. Beetje jammer dat mensen verkeerde vooroordelen hebben. Om er vervolgens wel goed eten en niets overblijft van hun harde maar vooral onwetende en onterechte oordeel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 22 februari 2020

kamer is ruim, grote badkamer met fijne douche. Apart zitje in de kamer is prettig wanneer je bijvoorbeeld wat wil werken. Het hotel zit ingewikkeld in elkaar, je moet ver lopen naar de kamer en verschillende keren van etage wisselen. Dat is echt onplezierig

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken