“Prima”

Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Valkenswaard
Prijsklasse: € 7 - € 20
Keukens: Europees
Beschrijving: Pannenkoekenhuis De Familie Suykerbuyck ligt in een landelijke omgeving buiten het centrum van Valkenswaard. Op korte afstand bevindt zich Center parcs 'De Kempervennen'. Het pannenkoekenhuis heeft een groot terras met een aangrenzende buitenspeeltuin voor de kinderen. Op de menukaart vindt u voornamelijk pannenkoeken terug, zowel zoet als hartig, maar ook aan de niet-pannenkoeken eters is gedacht. Er is voor de middag een lunchkaart en voor de avond zijn er een aantal andere gerechten buiten de pannenkoekenkaart.
7 oktober 2023 beoordeeld

Heel lekkere pannenkoeken, vlotte bediening, en vriendelijk personeel ,iets om terug naar uit te kijken, bij een volgende uitstap van een midweek .

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

28 augustus 2023 beoordeeld

Weigeren om meer dan 8 personen toe te laten, zelfs 2 groepen van 5
Heel onvriendelijk
De kok kan het volgens de garçon niet aan
Willen precies niet werken
Zeker geen aanrader

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
19 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden vanavond om 17u gereserveerd. Met opzet vroeg, ivm 2 kleine kindjes. Het begon al dat we aangaven dat we het koud hadden, doordat de deuren tegenover elkaar openstonden en hier nogal kortaf op werd gereageerd, namelijk: 'we kunnen er niks aan doen.'. Uiteindelijk op een andere plek in het restaurant trok het wat minder, maar niet dankzij het meedenken van het personeel.

Daarna bestellingen doorgegeven en.... Wachten. Na ruim een uur kwam de serveerster vertellen dat er iets was misgegaan en de bestelling niet vanuit haar tablet in de keuken was doorgekomen. Ze bood ons een drankje vh huis. Vervelend, maar dat kan gebeuren en is goed opgelost. Helaas had ze weinig geduld met het opnemen van deze drankjes, wat dan weer niet erg verontschuldigend overkomt.

Enfin, kinderen werden inmiddels onrustig, maargoed je zou verwachten dat onze bestelling er nu, na een uur wachten, wel tussen geschoven zou worden... Drie kwartier later gingen we toch maar weer informeren. We zaten inmiddels al op 18u45 en nog niks... opeens kwamen de pannenkoeken 5 minuutjes daarna. Oftewel, die zijn ze toen snel gaan maken.

De pannenkoeken opzich waren echt lekker. Maar helaas was het, met inmiddels oververmoeide, hangry kindjes ook niet meer echt rustig genieten.

De toch wat teleurstellende ervaring werd besloten met nog een belerend toontje. Toen ik terugkwam van de cadeautjesmuur was er afgeruimd. Helaas ook de restjes van mijn zoontje wat ik jammer vond. Waarop de serveerster op hoge poten riep 'ja zij zeiden dat het mee mocht. Helaas, te laat!'. Dit was onnodig, want ik gaf niemand de schuld en snap volledig dat ze afruimen als mijn tafelgenoten hier goedkeuring voor geven.

Al met al denk ik niet dat wij terugkomen. Niet vanwege de foutjes, dat kan gebeuren, maar vanwege de ongastvrije houding en de lange wachttijd NADAT de fout bekend was geworden.

Datum van bezoek: mei 2023
19 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een grote groep waaronder 3 kinderen. Bij aankomst lekker gemaakt met een groot bord waarop de zomerpannenkoek met aardbeien werd aangeprezen. Bij het opnemen van de bestellingen bleken er geen aardbeien te zijn, was van tevoren niks van gezegd.
De thee werd uitgeserveerd boven het hoofd van de 4 jarige, van de pannenkoeken waren er 2 niet gaar. Uiteindelijk hebben 4 mensen de hele avond met buikpijn op de wc doorgebracht.
Geen aanrader, wij zijn zo snel mogelijk weer weggegaan

Datum van bezoek: september 2022
19 september 2022 beoordeeld

Wij bestelden een cappuccino die echt niet te drinken was. Het smaakte naar water. Dit had ik bij de bediening aangegeven maar volgens eigenaresse lag het aan mijn smaak. Ze had deze dag al 70 koffie verkocht en daar kon het echt niet aan liggen.
Op zijn minst had ze nieuwe koffie of een ander drankje kunnen aanbieden, maar geen van dat.

Pannenkoek was lekker.

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant
Lommel, Limburg Province

Lommel, Limburg Province

In Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck geweest? Deel je ervaringen!