“Lekker!”

Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Valkenswaard
Prijsklasse: € 7 - € 20
Keukens: Europees
Beschrijving: Pannenkoekenhuis De Familie Suykerbuyck ligt in een landelijke omgeving buiten het centrum van Valkenswaard. Op korte afstand bevindt zich Center parcs 'De Kempervennen'. Het pannenkoekenhuis heeft een groot terras met een aangrenzende buitenspeeltuin voor de kinderen. Op de menukaart vindt u voornamelijk pannenkoeken terug, zowel zoet als hartig, maar ook aan de niet-pannenkoeken eters is gedacht. Er is voor de middag een lunchkaart en voor de avond zijn er een aantal andere gerechten buiten de pannenkoekenkaart.
15 oktober 2021 beoordeeld

Vriendelijk personeel, in voor een grapje. Wij hadden een Vlaamse (stoofvlees) en Thaise pannekoek, waren echt heel smaakvol en zeker aan te raden.

Datum van bezoek: oktober 2021
Martijn Gleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2021

Dank voor uw review! Graag tot een volgende keer...

15 september 2020 beoordeeld

Personeel oké. Grote keuze in verschillende pannenkoeken, ook met verrassende combinaties. Zelf een pannenkoek met kaas, champignon en spek gekozen. Smaak prima. Prijzen echter wel aan de stevige kant.

Datum van bezoek: september 2020
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker weer, het terras ruim en veilig en de bediening gastvrij. Allemaal goede redenen om na een drankje ook een pannenkoek te eten. Die smaakten ook heel lekker. Cappucino's na, en de werkweek goed afgesloten.

Datum van bezoek: juni 2020
MichielGleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Dank je wel! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!! Graag tot een volgende keer!!

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent geweest, maar eea viel een beetje tegen. Slechtste koffie die ik ooit gedronken heb, en dat zegt wat als je chauffeur bent. Bediening was matig maar dat krijg je als je onderbezet bent, maar de pannenkoek was fantasieloos( de prijs niet hoor) De smaak kan makkelijk beïnvloed worden als je wat met het beslag doet. Wij wijken liever uit naar een ander.

Datum van bezoek: augustus 2020
MichielGleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Helaas herkennen wij ons niet in uw beoordeling. Ons beslag is absoluut uniek door de gebruikte ingrediënten en we krijgen hier dagelijks complimenten over. Ook hebben wij recent geen onderbezetting gehad in personeel, echter zijn er wel momenten geweest dat het vele malen drukker was dan men had mogen verwachten. Helaas zijn dat ook de momenten dat de wachttijden iets kunnen oplopen en ons team geen tijd heeft voor een gezellig praatje aan tafel.

Graag hadden wij uw ervaringen op het moment zelf gehoord, zodat wij toen een mogelijke oplossing hadden kunnen bieden.

30 juli 2020 beoordeeld

Wel oke eten! Niet heel speciaal maar wel gewoon lekker. Verder leuke ambiance en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2020

Dank je wel Fiona! Graag tot een volgende keer!

Reizigers die Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant
Lommel, Limburg Province

Lommel, Limburg Province

In Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck geweest? Deel je ervaringen!