“Lekker gegeten en snelle bediening”

Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Valkenswaard
Prijsklasse: € 7 - € 20
Keukens: Europees
Beschrijving: Pannenkoekenhuis De Familie Suykerbuyck ligt in een landelijke omgeving buiten het centrum van Valkenswaard. Op korte afstand bevindt zich Center parcs 'De Kempervennen'. Het pannenkoekenhuis heeft een groot terras met een aangrenzende buitenspeeltuin voor de kinderen. Op de menukaart vindt u voornamelijk pannenkoeken terug, zowel zoet als hartig, maar ook aan de niet-pannenkoeken eters is gedacht. Er is voor de middag een lunchkaart en voor de avond zijn er een aantal andere gerechten buiten de pannenkoekenkaart.
25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naar toe gewandeld met een kind van bijna twee. Er is een leuk (geheel ook omheind) speeltuintje bij.
De service was snel en netjes.
De kinderpannekoek was groot en je krijgt er twee muntjes bij waarmee het kind zelf een kadootje mag uitzoeken.
De pannekoek met appel en rozijnen was lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
MichielGleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Hi Ellen,

Bedankt voor de positieve woorden! We zien jullie graag nog een keertje terug!

1 juli 2019 beoordeeld

Na een mooie wandeling met geocachen in de buurt zijn we hier terecht gekomen. Lekker druk op het terras maar toch werden we snel geholpen. Het was moeilijk om de juiste keuze te maken tussen zoveel lekkere suggesties. De kleinkinderen amuseerden zich rustig in het speeltuintje voor en na het eten. We hebben lekker gegeten en komen hier nog wel eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
MichielGleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Hartelijk bedankt voor jullie bezoek! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Graag tot ziens!

30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren in het café vandaag.We moesten meer dan een uur wachten.
Een paar keer vragen we menu en bestelling opnemen.Dankzij de slordige bediening we niet gegeten.Dat was een geweldige café vroeger...

Datum van bezoek: juni 2019

Beste Daria,

Helaas hadden we gisteravond een storing in ons kassasysteem waar we de volle aandacht aan moesten geven. Helaas is ten koste gegaan van onze aandacht voor de gasten. Hiervoor onze excuses!

Graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons op terras zodat we kunnen bewijzen dat de kwaliteit en aandacht voor de gast nog steeds het allerbelangrijkste is voor ons.

Michiel Gleijm
Suykerbuyck Valkenswaard BV

27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in de Kempervennen. Dit pannenkoekenhuis ligt heel dicht bij. Wij hadden van te voren gereserveerd om 17.30 en waren er vlak voor de 'spits'. Chantal van de bediening is super vriendelijk en attent. De eigenaar of supervisor wat minder, liep heel onrustig rond en zijn gaan gedag bij binnenkomen en weggaan. Verder prima!

Datum van bezoek: mei 2019
MichielGleijm, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Beste Domique,

Bedankt voor de terugkoppeling! Goed om te horen dat de pannenkoeken in de smaak vielen! Je feedback mbt de eigenaar neem ik zeker mee. :-) Uiteraard probeer ik ieder welkom te heten en een voldoende aandacht te geven. Hopelijk mogen we je nog een keer verwelkomen bij ons restaurant.

11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen wij hier terecht.
Bij aankomst goed ontvangen en we mochten een tafel uitzoeken. Na dat het drinken werd opgenomen viel ons het treintje boven in het restaurant op. Onze baby die zijn ogen uitkeek vond het ook erg interessant. Twaalf uurtje en broodje oosterse kip waren dik in orde! Het was allemaal erg lekker. Genoeg kinderstoelen aanwezig en ook nog een aparte ruimte in het toilet om je baby te verschonen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant
Lommel, Limburg Province

Lommel, Limburg Province

In Pannenkoekenhuis de familie Suykerbuyck geweest? Deel je ervaringen!