“Goed verzorgde high tea”
Beoordeling van De Zwaan

De Zwaan
Geclassificeerd als nr. 10 van 48 Restaurants in Valkenswaard
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met twee personen genoten van een high tea. Bij de reservering per abuis aangegeven dat er maar één persoon geen vis wilde ipv twee, dit werd meteen netjes opgelost. Je krijgt meer dan voldoende, waaronder soepje, meloen met ham, sandwich, wraps met kip, mini hamburger, diverse zoetigheden. En alles smaakte lekker! We hadden de keuze uit verse thee of gewoon zakjes, water werd voldoende aangevuld. We komen zeker nog een keertje terug, hopelijk dan met goed weer zodat we in de tuin kunnen zitten want die is prachtig!

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een onwijs mooie tuin om hier te eten op een mooie zomerse dag. Tomatensoep en mixed grill genomen en een Hertog Jan tapbiertje. Het eten was lekker maar niet heel
bijzonder (mixed grill). Het gaat vooral om de ambiance wat zeer prettig en mooi is, loop tevens vooral een rondje door de tuin naar de Dommel tijdens het diner of lunch.

Datum van bezoek: juni 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben ook sla en burgerkaart waar je alles zelf samenstelt. Leuke ervaring! Wij gaan hier zeker 2x naar toe telkens we in Kempervennen zijn.

Datum van bezoek: februari 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij meer dan een voldoende!
Gaan minstens 1x per jaar naar Kempervennen en eten daar dan minstens 2x! Leuk detail: ze hebben een sla en burgerkaart waarop je zelf al je ingrediënten kiest.
Echt de moeite!

Datum van bezoek: januari 2020
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we de Malpie op gingen voor een mooie wandeling eerst hier heerlijk geluncht.
Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils en je kan er je eigen salade of hamburger samenstellen.
En dat alles geserveerd door vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Zwaan bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant

In De Zwaan geweest? Deel je ervaringen!