“Perfecte lunch genoten”
Beoordeling van Luncherij Smakelijk

Luncherij Smakelijk
Geclassificeerd als nr. 28 van 49 Restaurants in Valkenswaard
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Houden zich keurig aan de RIVM regels en proberen corona geen kans te geven. Heerlijk broodje en ook de bediening was keurig. Latte Machiato was subliem... zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 september 2019 beoordeeld

Naast de koffie kreeg je een likeur met slagroom en een luxe bonbon. Ziet er gezellig uit.
Prima gebak
Er zijn ook gezonde gerechten

Datum van bezoek: september 2019
2 juli 2018 beoordeeld

Ik heb hier nu voor een 2e keer gezeten, lekker in de schaduw en op een rustig plein, lekkere snacks gegeten. Hierover ben ik wel heel positief.
Wat mij stoorde was dat het om 16 uur op zaterdagmiddag niet mogelijk was om nog iets te bestellen om te eten, toen ik aangaf dat we op de Statie ook al weggestuurd waren omdat ze om 16 uur met een bladblazer het terras gingen schoonmaken. Toen kwam serverster terug, met mededeling dat ik nog alleen iets gefrituurd kon bestellen. Ik wilde ook alleen maar krokettensnackjes bestellen. Deze waren overigens wel heel erg lekker en apart sausje erbij, heel smakelijk en bedankt dat ze voor ons en een ander stel toch nog wilde bakken. Echter als je dan nog een drankje bij bestelt, moet je daarop net zo lang wachten als op de snacks. Bij temperatuur van 30 graden is dat wel lang om zonder drinken te zitten, als je de snacks hebt ontvangen.

Datum van bezoek: juni 2018
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heb ik hier met mijn moeder geluncht. Ik vond het sowieso qua inrichting al een hele gezellige plek. We bestelden koffie en je ziet al meteen dat ze daar iets speciaals van maken. De bediening was erg vriendelijk, de broodjes waren heerlijk vers en rijkelijk belegd. Dit is nou zo'n plek waar ze net dat beetje extra doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

Ik eet er regelmatig zelfgemaakte soep, een heerlijke hamburger (vooral de "Trump Tower" is geweldig) of een stukje huis gemaakt gebak.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Luncherij Smakelijk bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant

In Luncherij Smakelijk geweest? Deel je ervaringen!