“Spanje in huis”

do 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 19 van 48 Restaurants in Valkenswaard
29 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebruik gemaakt van de bezorg mogelijkheid. Prettige communicatie vooraf. Betalen via een tikkie. Eten zelf is een aanrader! Spanje in huis. Heerlijk, verse en lekkere tapas.

Datum van bezoek: maart 2020

10 december 2019 beoordeeld

Je hoeft niet meer perse naar Spanje om de heerlijke Spaanse gezelligheid, het lekker eten en goede wijnen te proeven... Dit kan dus ook gewoon in Valkenswaard.Top!

31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden nog nooit een Spaans restaurant bezocht. Maar na deze ervaring zal het moeilijk worden om deze super vriendelijke bediening en lekker eten te over klassen.
We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen zonder dat het langdradig werd uitleg over de wijn en het eten. Hetgeen bestaat uit verschillende soorten tapas die we lieten rondgaan zodat we van alles wat konden proeven. In 1 woord HEERLIJK !
Bestel niet teveel ineens want de bediening verloopt heel vlot en je kan tussendoor nog andere tapas bijbestellen.
Onze nieuwsgierigheid was meer dan gewekt om af te sluiten met een typisch Spaans dessertje. Voor de smaakpapillen een echt feest.
Ondanks een vol huis werden we steeds met een lach bediend.
Ben je in de buurt twijfel dan niet want hier zal je geen spijt van krijgen.

21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurant met uitstekende en vriendelijke bediening! Ook het eten was superlekker op de gefrituurde sardientjes na, maar dat kan persoonlijke smaak zijn natuurlijk.

26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk dit knusse tapastentje uitgeprobeerd,leuke sfeer en dito bediening,weet niet hoe vaak de kaart wisselt,maar heerlijk eten en wijn,zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Aqui Ta To Rico-tapas y vino bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant

In Aqui Ta To Rico-tapas y vino geweest? Deel je ervaringen!