Beoordeeld op 30 april 2018

We hebben na een Roparun routeverkenningsdag met een groep van 18 man hier gegeten.

Een van onze teamcaptains had het hotel gevraagd of wij hier na een dag van verkennen en trainen mochten douchen voordat we hier zouden gaan eten. Dit mochten wij zonder dat ze hier geld voor vroegen en vanwege het goede doel waarvoor wij bezig zijn. Toen wij aankwamen gingen wij, de masseurs, chauffeurs en teamcaptains, in de bar een drankje drinken. De hardlopers en fietsers gingen in de ter beschikking gestelde kamer douchen.

Nadat iedereen gedoucht had en we onder het genot van een pilsje, speciaalbier of wijntje even bijgekletst hadden zijn we naar de eetzaal gegaan. Wij hebben het driegangen-keuzemenu genomen met de hele groep. De keuze was dan uit kabeljauwfilet en schnitzel. Met vooraf soep en als toetje een Dame Blanche, fruitijs of koffievariëteiten. Het mooie vonden wij dat wanneer de serveersters je bestelling hadden opgenomen, ze nog precies wisten wie wat had besteld wanneer ze het kwamen serveren, zowel drankjes als eten. Het eten kwam allemaal tegelijk uit de keuken en was allemaal vers gebakken en warm. Best knap met zo'n grote groep. Patat kreeg je onbeperkt geserveerd als de schaaltjes leeg waren. Ook deze knapperig vers uit de pan.

De bediening is hier vriendelijk, de sfeer huiselijk en het eten simpel maar erg smakelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding (keuzemenu €21,-). Voor mij in ieder geval zeker een restaurant / hotel waar ik terug zou komen wanneer ik hier nog 's in de buurt ben.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juni 2017

De kamer is aan een opfrissing toe, weg met tapijt
Ontbijt is niet erg uitgebreid, fruitsap was op nadat we alle 2 een glas genomen hadden, geen spek of roerei wel een gekookt eitje, koffiekoekjes worden niet aangeboden pistolets waren bijna op en croissant waren op, vroeg om croissants en het antwoord was dat ze op waren en er werden er geen meer afgebakken omdat het moeilijk in te schatten is hoeveel ze er nodig hebben en anders worden ze weggegooit, nochtans was het nog maar 8u45 terwijl het ontbijt loopt tot 10u
Had het gevoel dat de spirit eruit is en elke extra vraag vraagt extra werk

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017

Kamer was schoon maar het tapijt mag wel vervangen worden er was een bed weggehaald en daardoor kon ik het vuile tapijt goed beoordelen.
Ontbijt was goed maar het lunchpakket was erg karig om het vriendelijk te zeggen.
Kaart zag er redelijk goed uit maar er was maar 1 biefstuk op voorraad en dat is natuurlijk niet best als je een hotel hebt.
Vriendelijkheid van het personeel laat ook te wensen over.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

In een bijgebouw 2 kamers gehad met goede douche, heerlijke stortdouche en losse handdouche. De trap naar de 2e verdieping was wel wat onaangenaam met de bagage. De kaart vh restaurant was goed en eten heerlijk.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Gastvrijheid staat hier voorop. Zowel s avonds als s ochtends staat personeel voor je klaar. Kamers zijn ruim en van alles voorzien. Eten is goed. Al laat de bediening s avonds wel eens op zich wachten. Zal de score niet te veel beïnvloeden.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken