Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
kort maar leuk

we waren maar een nacht in een shalet 6 persoons, was prima voor elkaar. vriendelijke ontvangst bij ... meer lezen

Beoordeeld op 22 september 2019

Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 26 beoordelingen

Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk wandelgebied! Zelfs nu in de winter was het mooi, dus we hopen dit in het voorjaar nog eens te doen.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

we waren maar een nacht in een shalet 6 persoons, was prima voor elkaar.
vriendelijke ontvangst bij de receptie en het onderkomen was prima voor elkaar.
De gehele camping lag er goed bij en deed leuk aan. Een aanrader voor een vakantie in Nederland.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ruime kampeerplaatsen met eigen waterkraantje. Terrein is goed te belopen, niet te groot. Bewegwijzering naar plaatsnummers zou handig zijn, dat wel. Schoonmaak van toiletgebouwen is redelijk, zou net een keer extra op een dag mogen. Zwembad is ijskoud, zwemvijver is een stuk beter. Er zat een wespennest op onze plaats. Bij de eerste melding is er niks mee gedaan, pas bij de tweede melding kwam er iemand voor langs.
Personeel is vriendelijk, vooral van de animatie en schoonmaak. Restaurants zijn gewoon goed, niks bijzonders maar daar is de prijs ook naar. Afhaalpizza:doe maar niet.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een boeking gedaan bij social deal
Bij aankomst hadden we keuze tussen 3 soorten gebak , maar de koffie was voor eigen rekening
Dit vonden we een beetje vreemd , maar aangezien de prijs niet verwonderlijk
Maar dan hadden wij het andersom verwacht
Koffie bij het arrangement inbegrepen met eventueel gebak met bij betaling
De wandeling vonden wij niet zo geweldig
Hebben ooit eerder via social deal een gelijk soort arrangement gehad met een schitterende wandeling door de bossen
Op de lunch was niks aan te merken
Maar het totaal pakket viel ons een beetje tegen

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 1 september 2018

Wel een prachtige omgeving.
En een gezellig dorp verderop, waar je leuke winkels en terrasjes kunt vinden.
De beheerdster was zeer onaardig te noemen.

Datum van activiteit: juli 2018