Beoordeeld op 3 augustus 2020

De kamer was uitstekend, goed geslapen, geen geluid van omringende kamers, geboekt voor een lage prijs en waar voor ons geld gekregen. Het hotel ligt in het groen. Fantastisch fietsen in de bosrijke omgeving.

Datum van verblijf: juni 2020
Fletcher Boschoord, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm.

Fijn om te horen dat de kamer naar wens is geweest en dat u lekker heeft geslapen. Wij hopen dat u heeft genoten van de omgeving en dat u mooie fiets en of wandel tochten heeft kunnen maken.

Hopelijk tot een volgende keer bij Fletcher hotel Boschoord.

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in "luxe kamer " .
Van luxe is totaal geen sprake ,het is een verouderd hotel dat helemaal niet onderhouden word.
Bij aankomst moet je al langs pad waar langs beide kanten torenhoog onkruid staat.
In de kamer ligt een vies vasttapijt en is helemaal niet proper.
Aan het ontbijt worden de tafels niet afgeruimd en kan men kiezen tussen 3 povere ontbijten want door corona is er geen buffet, wat ik helemaal begrijp maar je krijgt wel een formulier waar je kan aanduiden wat je extra wil en daar word dan schandalig veel geld voor gevraagd.
2 euro voor 1 ei en 2 euro voor 2 sneetjes brood...sorry maar jullie profiteren duidelijk van het corona tijdperk .
Als je dan iets bij besteld word het vergeten en krijg je ipv een sorry een snauw dat je het direct moet betalen.
De vensterbanken liggen vol stof en dode insecten .
Prijs is veel te hoog voor dit hotel, wij moesten 257 euro betalen voor 2 nachten, sorry maar voor da geld verwacht ik wel iets meer.

Beste,

Bedankt voor de moeite die u genomen heeft een review online te plaatsen, dit waarderen wij enorm.

Vervelend om te horen dat de kamer niet naar wens is geweest en dat deze niet schoon was, wij zullen hier de huishouding zeker op aanspreken dat zij in de toekomst hier extra op kunnen letten.

Onze tafels bij het ontbijt worden na elke gasten schoon gemaakt, dit gebeurt uiteraard altijd al maar door alle maatregelen letten wij hier nog extra op.
Helaas kunnen wij inderdaad geen ontbijt buffet serveren maar serveren wij nu een al la carte ontbijt, dit zit altijd bij de prijs inbegrepen. Mocht u nog wat extra's willen, dan dient u hier pas voor bij te betalen.
Het is zeker niet de normale gang van zaken dat het personeel zo op u heeft gereageerd, wij zullen dit zeker binnen het team bespreken. Ook zullen wij extra gaan letten op de hygiene in het restaurant met vooral de vensterbanken.

Onze excuses voor het ongemak.

Beoordeeld op 29 juli 2020

We boekten een 3 daags arrangement met op de dag van aankomt een 3-gangendiner. Om met het laatste te beginnen. De prijs/kwaliteitverhouding viel nadelig uit. Goed, maar te duur. We troffen een chagrijnige ober. Hij bracht niet de bestelde roodbaars, maar een een zoetwatervisfilet. Toen wij daarover een opmerking maakte, was zijn antwoord: "Ik ga nagaan wat op de kassabon staat". Wat beslist? Onze mening of de kassabon? We besloten de witvis toch maar te accepteren.
Toen mijn partner in plaats van het nagerecht een cappuccino vroeg, kon dat alleen met bijbetaling. De vriendelijke serveerster meldde gelukkig dat de koffie niet extra betaald hoefde te worden. Wat schetst onze verbazing: bij het afrekenen bleek de ober toch de cappuccino in rekening gebracht te hebben. Om de lieve vrede wille lieten we het maar zo, maar bij het uitchecken hebben we er wél melding van gemaakt. De vriendelijke receptioniste bood excuses aan en gaf aan dat ze vermoedde met wie we te maken hadden gehad. We hopen dat na het lezen van deze review deze chagrijn zijn leven verbetert.

Beste,

Wat vervelend om te horen dat de organisatie bij het diner niet naar uw verwachting is geweest. Dit is zeker niet de normale gang van zaken bij ons, wij zullen dit zeker bespreken met onze restaurant manager zodat hij dit intern kan bespreken.

Onze excuses voor het ongemak.

Beoordeeld op 28 juli 2020

Toen we aankwamen was het al enorm zoeken om een plaats op de toch wel onpraktische en kleine parking. De medewerker die ons incheckte kon je niet bepaald vriendelijk noemen. Gelukkig waren al de andere personeelsleden aan de balie wel zeer vriendelijk. De kamer is zeer basic (wat niet erg is indien je een goed bed hebt...) helaas was dit niet het geval.. 1 van de slechtste matrassen dat ik al op geslapen heb (enkel deze in de jeugdherbergen in zuid Afrika waren slechter). Het ontbijt dan.. geen buffet door de corona is spijtig maar te begrijpen.. maar de kwaliteit liet de wensen over.. de ene dag een croissant die niet genoeg gebakken was, de andere 2 dagen worstjes (Engels ontbijt) die de pan niet hebben gezien zo bleek waren ze en eieren die dan de lang de pan hebben gezien, onze laatste dag meer dan 20 min moeten wachten op een koud ontbijt die moest warm zijn.. met het gezond ontbijt stond er 2x humus.. geen enkele humus gezien.. om dan nog maar te zwijgen over de "kwark met granola" dit was absoluut geen kwark maar de goedkoopste nep yoghurt die men kan vinden.. het fruit die er lag.. rotte bananen en onrijpe kiwi's.. gelukkig heeft de ligging veel goed gemaakt en het personeel aan de balie. Personeel bij het ontbijt zijn denk ik geen ochtend mensen.. want bepaald vriendelijk waren ze niet helaas. Leuke streek om nog eens nr toe te gaan maar zal helaas een ander hotel moeten zoeken.

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te lezen dat het ontbijt niet naar wens is geweest. Wij zullen dit met het ontbijt personeel en met de restaurant manager onderling bespreken zodat zij hier beter op kunnen letten.

Onze bedden bestaan uit traag schuim, vandaar dat de bedden zacht zijn. Gasten vinden dit wel of niet fijn, dit doordat de matrassen vormen naar uw lichaam. Helaas is een matras wat persoonlijker.

Beoordeeld op 22 juli 2020

12 juli hadden we een nachtje ' luxe kamer' bij Fletcher hotel geboekt met ontbijt. Na ons verblijf konden we via Booking een recensie schrijven, hebben we ook gedaan. Deze is direct terug verwijderd. Naar mijn mening bij iets slechtere recensies doen ze die gewoon weg. Dit is zeer bedrieglijk en weten de klanten nooit wat ze te wachten staan. Ik kan dit niet corrigeren, daarom schrijf ik deze extra uitgebreid op Tripadvisor.
We kregen een groezelige, hete én vuile zolderkamer. Alles was vuil, zelfs de handdoeken waren gebruikt. De vloerbekleding heeft nergens al lang geen stofzuiger meer gezien. Kon id kamer niet met blote voeten hierop lopen. WC was zwart en vuil, deuren plakten en het stonk groezelig.
Enkel glas, ramen vuil, veel stofnetten naast het bed en onder bed vuil, bruine plekken op de muren, gewoonweg een vieze kamer.
Handdoeken kregen we direct ad receptie, waar ze trouwens vriendelijk waren.
De toiletten beneden id lobby hadden gans ons verblijf geen zeep? 2x gemeld maar werd telkens weggewuifd...das onze taak niet, housekeping, ja zal deze namiddag worden vervangen etc..
Rond het hotel en alle terrassen waren vuil en planten waren bruin en verdroogd. De mooie omgeving rond het hotel was niet onderhouden en oogt niet uinodigend.
Ik begrijp dit niet, mooi hotel en héééél slecht onderhouden en NIET CORONAPROOF.
Spijtig, superfantastische en zeer mooie omgeving maar een hotel kan je dit niet noemen, ik begrijp niet dat mensen hier komen.
Booking.com en Fletcher, schande dat jullie recensies verwijderen, daarom dit !!!

Kamertip: Kies hier geen kamer en als je dit toch doet, controleer eerst op hygiëne

Beste Ria,

Echter is het zo dat wij de reviews op Booking.com niet zelf kunnen verwijderen, dan zouden de review sites inderdaad niet meer eerlijk zijn.

Wij zullen de huishouding aanspreken op de hygiene zodat zij hier extra aandacht aan kunnen besteden.
Wij doen er alles aan om de corona maatregelen zo goed mogelijk na te leven, en de regels zo goed mogelijk te volgen.