“Leuke tent”

za 8/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 59 Restaurants in Oisterwijk
4 weken geleden beoordeeld

Leuke kaart, goed en vriendelijk personeel en leuke plek om te zitten. Porties zijn redelijk. Prijs netjes maar zeker niet goedkoop. Kwaliteit zeer goed. Carpaccio was erg lekker, was niet van dat diepvries gesneden vlees. Spareribs hadden qua portie wst groter gemogen en de saus voor het aflakken was heel erg zoet, naar mijn mening te zoet dat het teveel overheerste. Waarschijnlijk te veel ketjap en gembersiroop, dat mag net wat minder. Personeel ging heel goed om met alle covid mastregelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2020

3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting vind ik niet passen bij het pand en de ligging. Dit heeft meer wat weg van een Chinees restaurant met al dat rood. Het doet hiermee zichzelf te kort. Het eten was erg goed!!. Het is niet goedkoop maar kwaliteit is top!. Kortom het interieur aanpassen en het restaurant is dan zeker 5 sterren waardig.

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingerichte zaak. De mensen die er werken zijn vriendelijk en gastvrij. Ze houden goed in de gaten waar ze nodig zijn. Het eten verdient wat aandacht. Het garnituur bij de bruschetta heeft wat veel ui en is zurig. De spareribs mogen gaarder zijn. De cafeïnevrije koffie is lekker.

26 november 2019 beoordeeld

Hier lekker in de najaarszon heerlijke koffie gedronken en over "De Linde" uitgekeken en genoten.
Bediening had op onze vraag naar informatie en locatie van een oude fabriek een foldertje klaarliggen en legde ook de route nog eens bereidwillig uit. Hier niet geluncht, maar lunchkaart zeker de moeite waard voor een eenvoudige niet prijzige lunch.

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurgesteld. Aantal weken geleden goed en gezellig gegeten.
Kwamen om 19.15 aan om samen een hapje te eten. Was ruim voldoende ruimte. Kregen dus een tafeltje. Dit keer alleen een hoofdgerecht. Zaak liep al aardig leeg. Ik zat nog met 1/2 bord voor me komt de medewerker of het smaakt en of hij al moet afruimen. Volgens mij een poging om ons even door te laten eten. Naast ons gaat een vriendje van één van de mede werksters uitgebreid achter een laptop zitten al wachtend op zijn vriendin. Nee, absoluut geen gezellige afsluiting van een gezellige middag. Ook het eten was dit keer matig.
Jammer.

Reizigers die Grillrestaurant Vuur & Vlam bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant

In Grillrestaurant Vuur & Vlam geweest? Deel je ervaringen!