“Een aanrader.”
Beoordeling van Bistrot C.

Bistrot C.
Een tafel reserveren
di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 60 Restaurants in Oisterwijk
19 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden een social deal hiervoor , het was tot onze verbazing een gezellige lunch met goede bediening.

Datum van bezoek: december 2019

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat geweldig dat er een restaurant bestaat dat zich onderscheid met haar gerechten ten opzichte van andere restaurants.
De menukaart zegt genoeg. Alles is Frans gericht. De ambiance, gastvrijheid en de prijs-kwaliteit verhouding kloppen.
De opmaak van de borden is echt op zijn Frans en dat kan ook niet anders, want deze eigenaar en zijn gezin hebben enige tijd 2 restaurants gehad in Frankrijk.
Hun zoon staat als chef-kok in de keuken en kookt met goede ingrediënten en met veel liefde en dat proef je.
Als voorgerecht had ik kikkerbillen en mijn vrouw foy gras. Het hoofdgerecht was eend en deze was prachtig gebakken.
Het nagerecht hadden wij to share, een wentelteefje met vanille-ijs.
Ook een mogelijkheid is een kaasfondue of vleesfondue. De wijnen waren overheerlijk!
We hebben genoten en wij komen graag terug en nemen dan ook ons hondje mee, want die is ook welkom.

11 maart 2020 beoordeeld

Onvoorstelbaar dat je voor zo weinig geld, zó lekker kunt eten. Gastheer en gastvrouw zijn zeer bedreven in mensen het naar hun zin maken. We hadden coquilles vooraf, een tournedos als hoofdgerecht. De Rooie Franse die aanbevolen werd door de gastheer van Latour was een aanrader. Nog een armagnac en espresso na.

Hier moet je echt naartoe !

7 maart 2020 beoordeeld

Bistrot C. is een restaurant met de allures van een Franse keuken. Prachtige kaart en riep aangename herinneringen op aan onze Franse vakantietijd. De patron deed zijn best om dat aparte gevoel van joi de vivre op te roepen. Wij bestelden onze favoriet:
Fondue Bourguignonne en de keuken had de malste biefstuk gesneden, zoals het hoort. Ook de desserts waren delicieux. Dus als je van een Franse keuken houdt.......

8 december 2019 beoordeeld

We hebben hier bijzonder goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Ik had Blanquette de veau, en die was echt ouderwets goed, en als bijgerecht een vrij lichte aardappelgratin. Ook de huiswijn was lekker en niet duur, mocht alleen wel iets koeler zijn. Bediening en entourage ook prima - vrij sober, maar toch een echte bistrosfeer. Voor ouderwets lekkere Franse gerechten ben je hier aan het juiste adres.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bistrot C. bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant
Oisterwijk, Noord-Brabant

In Bistrot C. geweest? Deel je ervaringen!