TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Met de familie in 2 huisjes gezeten. Wij hadden met z'n tweetjes een gerenoveerd kabouterhuisje voor 4 personen. Met 4 volwassenen had het te klein geweest. In de winter leef je immers meer binnen. Huisje was op zich netjes, nogal krap boven. Klein badhokje en wc beneden. ' s Nachts enge trap af naar de wc. Alleen overal modderzooi. Vooral vanaf de parkeerplaats. Had die niet geasfalteerd kunnen worden? De auto's zien er niet uit door de modder. Op het park zelf niets ondernomen, maar hebben ons vermaakt in de omgeving (Eindhoven, Geldrop, Helmond).

Datum van verblijf: december 2018
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Bospark 't Wolfsven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over het verblijf op Bospark 't Wolfsven. Wij gaan jouw opmerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden ter verbetering.

Fijn dat je je hebt vermaakt in de omgeving!

Groetjes Mandy

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Tja, vergane glorie. Toe aan een grote renovatie. Nieuwe chalets zijn goedkope houten hokken, oude piramide huisjes zijn leuk, maar oud en vervallen.
Er zitten veel Bulgaren en Polen, die s ochtens vroeg al veel herrie maken, en een gevoel van onbehagen geven.

Datum van verblijf: december 2018
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Bospark 't Wolfsven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Bedankt voor het bericht.

Wat vervelend dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is geweest. We willen graag dat jullie een fijn verblijf hebben en daarom bieden wij bij deze onze excuses aan. We hebben inmiddels ook jullie bevindingen doorgegeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Daarnaast zijn wij ook al bezig een aantal van onze woningen te restylen. Meer informatie hierover kun je terug vinden op onze website.

Desondanks hopen wij dat jullie toch een leuk weekend hebben gehad en wij hopen jullie toch nog eens terug te zien op één van onze parken.

Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi park, dat wel. Ook zeer vriendelijk personeel. Daar stopt het. Onze “chalet”
bleek een stacaravan te zijn, die ijskoud was bij aankomst. Eerste indruk was best oké. Tot we naar de details keken. Oud. Vuil. Stof. Etensresten op de grond. Matrassen best oké. Kleine badkamer, deze komt echter onder water te staan bij douchen. Eigenlijk is de “chalet” te klein voor de bestemde 6 personen. Het zwembad bevatte water, daar blijft het ook bij. Wel mooi park om door te wandelen, mooie natuur. Nogmaals, immens vriendelijke personeel. En het ligt dicht bij Eindhoven!

Datum van verblijf: november 2018

Bedankt voor de review.

Bedankt voor het complimentje voor het personeel ter plaatse:-)

De omgeving is inderdaad ontzettend mooi. Als je goed kijkt zie je soms een eekhoorntje voorbij rennen.
Vervelend dat de accommodatie bij aankomst niet schoon was. Onze excuses hiervoor.
Wist je dat er inmiddels ook een aantal accommodaties een restyle hebben ondergaan?

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Wij hadden via een veilingsite een verblijf geboekt. Op zich een net park met vriendelijk personeel en een mooie omgeving.
Het chalet dat wij geboekt hadden was gewoon een oude stacaravan uit de vorige eeuw. Een update zou echt geen kwaad kunnen. Mischien kan de caravan ook waterpas gezet worden, dan vallen niet alle deuren open/dicht. De bedden sliepen in ons geval redelijk goed. De caravan was redelijk schoon.

Jammer dat het personeel op maandag ochtend om 8.00 besloot met de bladblazers aan de slag te gaan. Die mensen hebben echt dagen rondgelopen met die herriedingen. De bladharken waren kennelijk versleten. Dat kan je als park echt niet maken tijdens de herfstvakantie!

Met de prijs die wij betaald hadden, vonden wij de caravan acceptabel. Als we hier de normale Roompot prijs voor betaald hadden, hadden wij ons wel bekocht gevoeld.

Kamertip: Check de accomodatie. Chalets zijn gewoon stacaravans.
Datum van verblijf: oktober 2018

Wat jammer dat je verblijf niet naar wens is geweest! Heb je deze punten ter plaatse aangegeven, zodat wij zaken konden oplossen?
Wij gaan dit met de parkleiding bespreken, zodat hier iets aangedaan kan worden.

Wij hopen je in de toekomst weer op één van onze vakantieparken te mogen begroeten!

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Op deze heel mooi gelegen camping hebben we dit jaar voor het eerst een seizoensplaats, van april tot oktober, achter de rug. We hebben dezelfde plek voor het komende jaar alweer geboekt en dat zegt eigenlijk genoeg. Mooie ruime plek, prachtige locatie, fijn zwem meer, leuk terras bij het restaurant, fijne wandel- en fiets mogelijkheden. Het sanitair is niet het nieuwste van het nieuwste, wordt wel redelijk netjes op orde gehouden en bij schade direct gerepareerd. Tijdens het hoogseizoen is het er niet altijd even netjes maar dat heeft niets te maken met de leiding maar meer met de discipline van de gebruikers. De kwaliteit van het restaurant en de frites tent laat te wensen over is is behoorlijk prijzig. Op zich niet echt een probleem want een tochtje naar Mierlo of Geldrop is minutenwerk en daar is voldoende kwaliteit voor een goede prijs beschikbaar. Het zwemmeer is heerlijk, het binnenzwembad erg klein en gedateerd.

Datum van verblijf: augustus 2018

Wat leuk om te lezen dat jullie weer terugkomen naar de camping op Bospark t Wolfsven!

Jammer dat de kwaliteit van het restaurant en de snackbar niet naar wens waren.
Wij zullen dit bespreken met de parkleiding, zodat een en ander verbeterd kan worden.