Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben een hapje gegeten buiten op het terras. Ik snap niet waar de vorige opmerking van "ster waardig" vandaan komt, dat was het niet. Het is prima eten met prima wijnen en prima bediening. Je loopt zelf naar je tafel. Je moet vragen om de dinerkaart. Je water zit in een Coca cola glas. Ga er niet met hoge verwachtingen heen, maar ga vooral gewoon om eens gezellig een hapje te eten omdat je geen zin hebt om te koken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

De kamers waren niet te groot er stond een ventilator ook omdat het overal zo warm was, wij hadden toch de koelte daar we op het eerste verdiep aan de achterzijde logeerden. Het eten was ook goed evenals het ontbijt.

Kamertip: Er is een lift.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018

Het hotel was mooi, pittoresk, geen eigen parking, iedere nacht 5 euro betaald 2 minuten op een grote parking in het centrum. De kamers zijn eerder aan de kleine kant, er stond een windmaker voor de warmte, de inrichting beneden was goed en het eten was ook heel lekker en niet te duur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Lekker een hapje en een drankje op het nieuwe strandterras. Schoenen uit en voeten in het zand, DJ verzorgt samen met de zon en extra zomerse sfeer. Erg leuk concept en uitvoering. Wordt zeker herhaald.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Bij aankomst een probleem met de kamer (waterlek) Dus geen kamer vrij , verantwoordelijke heeft een ander hotel gezocht in de omgeving .was een hotel met 3 sterren , geen extra betaling moeten doen Tweede dag alles in orde
Het restaurant in het witte paard .Zeer lekker is een ster waard met zeer goede aangepaste wijnen En prijs/kwaliteit Top
Zeer uitgebreid ontbijt , een leuke bar en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Kamers iets aan de kleine kant Maar netjes

Datum van verblijf: mei 2018