“Geweldig Chinees/Indisch restaurant.”

Azie
Geclassificeerd als nr. 17 van 25 Restaurants in Deurne
Keukens: Chinees
19 maart 2020 beoordeeld

Fan.Fransen uit Helmond komt al meer als 20 jaar bij dit uitstekende restaurant,ondanks dat wij altijd afhalen is de kwaliteit perfect.
Vers en vriendelijk personeel en qua hygiëne top(oorkonde van de waren autoriteit van meerderejaren).
Bestellen altijd Chinese rijsttafel voor 2 personen met extra portie bami)
Met 3 personen eten we hier 2 dagen van!
Geweldig!
Bestellen altijd telefonisch en bij aankomst meestal net klaar.
Beste restaurant in weide omtrek!
Chapo!!!

Datum van bezoek: februari 2020

7 juni 2019 beoordeeld

Uitstekend eten en vriendelijke bediening. Bij afhalen bestel ik meestal Babi Pangang.heb bij verschillende chinezen Babi Pangang gegeten maar hier is de lekkerste.

Datum van bezoek: mei 2019
12 december 2016 beoordeeld

Lekker eten, hygiënisch, klantvriendelijkheid en al jaren zo.
Kom er graag maar bestel ook met regelmaat in het weekend.

Het eten is erg gewoon goed. Een aanrader!

Datum van bezoek: december 2016
1 augustus 2015 beoordeeld

Bij dit restaurant , doe ik alleen afhalen. Dit doe ik altijd telefonisch. In het restaurant is het meestal niet zo druk, vroeger wel.Telefonisch bestellen gaat meestal heel snel, eten binnen n kwartier klaar. Eten is wel goed. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Datum van bezoek: juli 2015
22 januari 2015 beoordeeld

Vriendelijke bediening zins kort een kleine verbouwing maar voor mij persoonlijk iets meer huiselijk mogen maken, eten is goed maar daar is ook alles mee gezegd prijs verhouding is goed.

Datum van bezoek: januari 2015
    • Sfeer

In Azie geweest? Deel je ervaringen!