Beoordeeld op 17 juli 2023

Een fijn hotel. Ruime parkeergelegenheid, schone kamer met een zitje, tv en een groot balkon. Boeking was incl. ontbijt. Dit is een buffet met veel keuze.
Een aantal keren geluncht en gedineerd in het restaurant. Het eten is echt heel lekker! Als ik dichterbij zou wonen zou ik er zeker vaker heen gaan om te eten.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 27 juni 2023

Een warm en gastvrij familiehotel met een buitengewoon toegewijd team! Onze kamer was schoon en goed verzorgd, en we hadden gekozen voor het halfpensionarrangement met ontbijt en avondeten. Het ontbijt was uitgebreid en alles werd voortdurend aangevuld. Het diner bood een gevarieerde selectie heerlijk smakende gerechten.

Bovendien was er ruim voldoende parkeergelegenheid, wat een geruststellend pluspunt was. Hoewel er geen specifieke fietsenstalling was, bood het personeel vriendelijk aan om de fietsen in een kleine bijkeuken te plaatsen, tussen de wasmachines en koelingen. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om onze fietsen buiten te zetten en ze met kettingen aan een bord op de parkeerplaats vast te maken.

De gastvrijheid en ontspannen sfeer hebben we echt gewaardeerd. Dit hotel is absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een fijne vakantie-ervaring.

Verblijf: 23 - 26 juni 2023 (kamer 15)

Beoordeeld op 27 juni 2023

Ik was hier met mijn vrouw en onze hond in maart en het was erg goed en mooie omgeving
Kleine maar knusse kamer en het eten ontbijt en avond was erg lekker en goed verzorgd
Het lokale biertje van de tap verdiend een pluim

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 18 juni 2023

Niets dan lof voor Hotel Vijlerhof !! Prachtige ligging met uitzicht over het Zuid-Limburgse heuvellandschap. Er heerst zo'n geweldig sfeertje in dit hotel. Het is een oud hotel met een warme aankleding. Groot buitenterras waar het heerlijk zitten is. Onze kamer was erg ruim, met zitje, TV, extra bed en we beschikten zelfs over een heel groot eigen buitenbalkon.
Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid en heerlijk. Het werd steeds overvloedig aangevuld. Wat het menu 's avonds betreft: culinaire hoogstandjes. Wat ons betreft een "sterren restaurant" !! Ook super aardig en behulpzaam personeel.

Kamertip: Neem stevige bergschoenen of een elektrische fiets mee. Door de centrale ligging van Vijlen zijn tal van leuke bestemmingen binnen bereik.
Beoordeeld op 11 juni 2023

Eten was prima, bediening bedroevend. Slecht getraind, slordig (morste eten op ons), antwoordde normale verzoeken op aggressieve toon. Eigenaar heeft het netjes opgelost maar het was echt een teleurstellende ervaring op een prachtige plek.

Datum van verblijf: juni 2023
Ingo Bulles, Eigenaar van Hotel-Restaurant Vijlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2023

Beste gasten,

Gelukkig schrijft u dat het nog goed is opgelost.
We krijgen juist zeer veel complimenten over ons vriendelijk personeel. Dat vinden we erg belangrijk. We hopen u nog eens te mogen ontvangen en dan extra in de watten te leggen.