“Doorsnee chinees restaurant midden in het centrum.”

Chinees-Indisch Restaurant Peking
Geclassificeerd als nr. 16 van 39 Restaurants in Venray
Keukens: Chinees
Beschrijving: Welkom Welkom bij restaurant Peking! Al ruim 20 jaar serveert de familie Hu hier heerlijke Aziatische specialiteiten. Bij ons kunt u sfeervol dineren in het hart van Venray. Met de bioscoop Luxor en Schouwburg Venray als buren biedt ons restaurant voor velen een heerlijk begin van een avondje uit. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om uw favoriete gerechten af te halen. Wij serveren een grote variëteit aan lekkernijen van de Chinees-Indische keuken, vers voor u bereid. Onze specialiteiten zijn authentieke gerechten uit de streek Szechuan. Probeer bijvoorbeeld eens onze tie-pan met rundvlees of garnalen, of geflambeerde ananas met kipfilet. Uiteraard kunt u ook bij ons terecht voor de bekende gerechten zoals babi pangang. Kortom, bij Peking is voor ieder wat wils. Tot snel! Familie Hu
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Doorsnee chinees restaurant midden in het centrum. Grote kaart met heel veel nummers zoals dat bij veel chinezen gebruikelijk is. Bami Rames en nasi met kip, ku lu you en sate besteld. Is altijd snel klaar, maar geen smaak sensatie! Je hebt het idee dat alles al heel lang heeft staan pruttelen. Jammer want eigenlijk is de Chinees/Indische keuken super lekker. Zonde dat de smaak zo afgevlakt is.

Datum van bezoek: maart 2020

28 januari 2020 beoordeeld

Doorsnee chinees restaurant.
Uitgebreide kaart maar geen bijzondere gerechten.
Voor gezelschappen hebben ze grote ronde tafels waardoor iedereen makkelijk bij de gerechten kan.

Datum van bezoek: januari 2020
27 november 2018 beoordeeld

Met een vriendengroep aan een grote ronde tafel met in het midden een draaiplateau , wat gezellig en praktisch is .
De " Chinese" en "Indonesische" gerechten nog steeds afgestemd op de Nederlandse smaak , waren "voedzaam" ,maar ook niet meer dan dat. Spannende gerechten , nee dat zeker niet .
De tafel was gezellig , maar de ruimte was , buiten ons leeg , dus ongezellig en erger deze werd allengs koeler .
Samenvattend : voor mij hoeft dit niet meer.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een goed restaurant, Peking. Een zeer uitgebreide rijsttafel gegeten voor 20 pp. Soep vooraf en koffie toe. Heerlijk!

Datum van bezoek: november 2018
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gerechten die niets tot weinig met traditioneel Chinees Indische gerechten te maken hebben.
Dat is al tijden zo ,maar je hoopt ook nu op betere en originelere gerechten
Niets verkeerd met bediening of inrichting.
Voor mij hoeft het voorlopig niet meer

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Chinees-Indisch Restaurant Peking bekeken, bekeken ook

In Chinees-Indisch Restaurant Peking geweest? Deel je ervaringen!