“Vlaai afgehaald”

De Pannekoekenbakker
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Thorn
Keukens: Belgisch, Nederlands
14 september 2021 beoordeeld

Op google maps kwam deze zaak tevoorschijn om vlaai af te kunnen halen. Het was behoorlijk druk ,waardoor ik er niet snel zou gaan eten. Toen ik op de vlaai stond te wachten, keek ik op de menukaart. Voor een pannekoek moet je behoorlijk wat betalen. Dat zou ik niet doen, maar daar kwam ik ook niet voor.
Vier flinke stukken vlaai gingen mee naar huis en ze waren heerlijk.

Datum van bezoek: september 2021

17 augustus 2021 beoordeeld

Gezellige entourage. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Gelijk water voor onze hond. Zeer uitgebreide kaart met heul veel pannenkoeken. Keuze is dus best lastig . Heerlijk gegeten. Een aanrader derhalve

Datum van bezoek: augustus 2021
12 augustus 2021 beoordeeld

In het historisch centrum van Thorn vind je deze leuk plek. Wij waren hier enkel om iets te komen drinken en hebben dus niets gegeten.
Bediening is erg vriendelijk en op het terras is het goed zitten.

Datum van bezoek: juli 2021
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prettige plek met kinderen vonden wij het. In de kelder is een speelkelder waar ze kunnen ravotten. Genoeg keus uit pannenkoeken en andere gerechten. De pannenkoeken die wij gekozen hadden waren allemaal goed en lekker. Ook het ijsje als afsluiter was goed. En een cadeautje uit mogen kiezen, met de gekregen muntjes, in de kluis is voor kinderen natuurlijk helemaal gaaf.
Prijzig is het allemaal wel, maar daarentegen gelukkig ook goed met een fijne bediening.

Datum van bezoek: augustus 2021
22 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten: prachtige locatie, ontzettend leuke speelplek in de kelder, en heel snelle bediening. Kinderen krijgen muntjes en kunnen zelf een cadeautje uitzoeken. We hebben echt heel fijn gegeten hier.
Waarom geen vijf sterren: Pannenkoeken zijn niet heel groot en Behoorlijk aan de prijs. Verbeterpunt is om bij de bijzondere pannenkoeken wat meer vegetarische opties te hebben.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die De Pannekoekenbakker bekeken, bekeken ook

In De Pannekoekenbakker geweest? Deel je ervaringen!