Priceline
Sint-Niklaas, België

Goede ligging, vriendelijk.

Beoordeling van Hotel Crasborn
4,0 van 5 bollen11 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben 2 nachten verbleven. Het hotel was juist terug open na renovatie. De kamer was gehorig en niet al te groot. Ik vraag me af of we de kamer gekregen hadden die we gevraagd hadden? Douchen zonder een natte badkamer was niet mogelijk. Kleine douche, zonder deuren met moeilijke instap. Ik miste een doosje tissues. Leuk dat je koffie of thee kon maken op de kamer. Vriendelijk personeel. ( de eigenaar hebben we niet gezien, was blijkbaar niet aanwezig) . Ontbijt was goed, lekkere koffie. Ik vroeg een zachtgekookt eitje, maar dit was telkens hard gekookt? ( deze lagen vooraf al klaar). Goed dat de hotelgasten kunnen parkeren op de parking van het hotel. Ik vind de prijs voor dit 3 -sterrenhotel toch aan de dure kant.( nog een tip: bij aankomst was de kamer en badkamer ongezellig koud, we hebben zelf moeten zoeken om de verwarming aan te zetten.Een klant voelt zich meer welkom op een warmere kamer)
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Indien je slecht te been bent, zeker melden want de trap is een beetje moeilijk
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Crasborn
10.9 km van Hotel Crasborn
10.6 km van Hotel Crasborn
Meer hotels in Thorn bekijken
Beoordeeld op 28 november 2023

Weer heerlijk mogen lunchen bij Hotel Crasborn. De salade vis blijft een echte aanrader! Een prachtige plek om heerlijk even bij te kletsen met vrienden. Telkens al een warm ontvangst bij de deur en een heerlijke plek om te zitten. Ze hebben een prachtige renovatie achter de rug, vooral de mooie keuken waar je vanuit de tafel zicht op hebt. Ik kom hier met veel plezier!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 27 september 2023

We hebben hier 2 overnachtingen gehad.
Het is een mooi hotel met goede kamers.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ook de eigenaresse is vriendelijk en geeft goede tips wat er in de omgeving te doen is.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 17 augustus 2023 via mobiele applicatie

We hebben hier op het terras gezeten. Het was heel gezellig ondanks de regen die we die dag hadden een leuk gesprek met een paar locals die iedere week op het terrasje gingen hun lunch en koffie nuttigden. De vlaai en de koffie waren heerlijk en het personeel was ook erg vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 3 juli 2023

We wilden gaan eten en streken neer op het terras. Daar ik last heb van een oedeembeen als gevolg van een operatie wilde ik m’n been ondersteunen met een stoel. Onmiddellijk kwam er iemand van het personeel vertellen dat dat niet de bedoeling was. Wij zijn naar de buren gegaan en hebben daar pannenkoeken gegeten. Was erg lekker. Dus als je een beperking hebt dan kan je beter niet naar Hotel Crashborn gaan.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in hotel Crasborn in het mooie witte stadje Thorn. Het hotel ligt prachtig in het midden van het centrum met uitzicht op de abdij. De kamers zijn onlangs duurzaam verbouwd. Wij sliepen in een ruime luxe suite met fijne bedden en een grote badkamer met een mooie inloopdouche. In de kamer vind je koffie- en thee faciliteiten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben persoonlijke aandacht voor hun gasten. Na het inchecken was er al een mooie tafel voor ons gereserveerd op het terras in de zon. Het hotel schenkt mooie wijnen van Wijngoed Thorn. Heerlijk bij de asperges die we in het restaurant aten. Echt een fijn en gezellig familiehotel! Komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2022