Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Nadat we eerst bij een ander restaurant in Thorn niet voor 11 uur op het terras mochten plaats nemen, kwamen we hier terecht. We werden hier geholpen, maar om nou te zeggen vriendelijk en gastvrij... nee... De koffie en thee met vlaai waren overigens prima en het uitzicht op de abdij vanaf dit terras is prachtig. Maar ik vraag me na deze ervaringen in Thorn af of de plaatselijke horeca wel blij is met de toeristen? Als het je dagelijkse brood voorziening is, zou ik me toch wat hartelijker opstellen... Maakt het leven sowieso leuker...

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Prima uitvalsbasis voor deze omgeving met goed ontbijt inbegrepen en eigen parkeerplaats. Karakteristieke inrichting, vriendelijk personeel en goede WiFi voor een relatief lage prijs. Gelegen in een historisch straatje recht tegenover de Basileik van Thorn.

Kamertip: Bij warm weer moet het raam open en neem dan geen kamer direct naast de airo die daar op het naastgelegen dak staat te loeien.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Midden in het historische stadje gelegen. Als in Thorn verblijft hoort er een verblijf in Crasborn erbij. Het hotel heeft een merkbare lange geschiedenis in het stadje. De sfeer is gemoedelijk. De kamers zijn prima met goede bedden. De eigenaar is altijd in voor een praatje. Het personeel vriendelijk. Op het terras kun je heerlijk genieten van het gezicht op de stad en de kerk. Prima prijs/ kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juli 2017

klein familiehotel met bijzonder vriendelijk personeel, heel behulpzaam en gezellig.
De eigenaar nam ons persoonlijk mee naar Weert toen we aan het informeren waren hoe daar te komen.
Kamers niet groot, maar voldoende. Heeel schoon en rustig. Rest van het hotel is aan een opknapbeurt toe, maar de toestand is niet zodanig dat je er last van ondervindt.
Kortom een aanrader voor een weekendje

Kamertip: vraag kamer op het westen, zon in de ochtend maakt de kamerserg warm in de zomer
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 januari 2017

Hier in dit hotel Restaurant kun je heerlijke pannen koeken eten, zelfs op het grootte terras is het heerlijk zitten, ik heb er al vaak lekker ge eten, heel mooi om er wandeling te maken, in het witte stadje Thorn,

Kamertip: over het algemeen is het rustig
Datum van verblijf: juni 2016