“Ga hier langs”

Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Bakkerij Voncken - Berg & Terblijt
Geclassificeerd als nr. 7 van 10 Restaurants in Berg en Terblijt
Beschrijving: Wij zijn Bakkerij Voncken, dé ambachtelijke bakker van Zuid-Limburg, award-winning en al sinds 1907 een gevestigde naam in de regio. Bij Bakkerij Voncken heeft iedereen passie voor zijn vak. Onze klanten helpen we met aandacht en kwaliteitsproducten. Wij zijn een groeiend en innovatief bedrijf met 23 winkels en een webshop; een echt familiebedrijf met korte lijntjes. Bij ons hebben service en passie de hoogste prioriteit en willen wij altijd de beste zijn. Ons motto is niet voor niks 'Passie maakt het verschil'. Van toen tot nu… In 1907 richtte Karel Voncken een bakkerij aan de Sittarderweg op. Nu, 4 generaties later bakt Voncken brood en banket voor Heerlen en omstreken. Frans en Piroschka Voncken leiden het bedrijf vanaf 1993. Het bedrijf is gegroeid door investeringen in bakkerij, verkooppunten en automatisering. Van een eenmanszaak met 4 personeelsleden tot een modern geleide onderneming met 23 filialen en 230 medewerkers. Met uitgebreide leveringen aan derden.
9 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vlaaien
Ook super lekkere broodjes, groot en vers.
Als je in de buurt ben, ga er langs.
Vlaai met goede bodem van suiker bladerdeeg, goede slagroom

Datum van bezoek: juli 2022
Bakkerij Voncken, Owner van Bakkerij Voncken - Berg & Terblijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2022

Beste Cunera,

Hartelijk dank voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat de vlaaien en broodjes gesmaakt hadden.

Groetjes,
Klantenservice Bakkerij Voncken

Reizigers die Bakkerij Voncken - Berg & Terblijt bekeken, bekeken ook

In Bakkerij Voncken - Berg & Terblijt geweest? Deel je ervaringen!