Beoordeeld op 28 mei 2019

Een fietsarrangement geboekt voor 6 personen in de Roosterhoeve. Heel tevreden van het ontbijt en super avondeten. Heel vriendelijk personeel die aan al jou wensen proberen te beantwoorden. Grote kamers met goed bed en badkamer die tiptop in orde was. Kortom, wij gaan zeker nog terug.
Prijs kwaliteit kan NIET BETER.

Kamertip: Je hebt keuze uit de kamers in het hotel, of het nieuwe gedeelte op het domein.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft 2 gebouwen om in te slapen. Wij sliepen in het nieuwere pand, met uitzicht op de weilanden en paarden. Iets duurder, maar met eigen terras en grote kamer. ‘S avonds genoten van een 3gamgen menu a 34,50. De lekkerste ribeye gegeten sinds tijden. Ontbijt viel een beetje tegen. Geen cappuccino, maar koffie uit de ketel. Afbakbroodjes waren taai, matig beleg. Maar goed, ik vind het ontbijt bijna altijd te duur :-). Het is een heerlijk rustige plek om te verblijven, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 september 2018

Tijdens een fietstocht op het eind van de dag de Roosterhoeve geboekt. Flink doorgetrapt om op tijd te zijn voor het eten en aangekomen om 19.45 uur. De eerste teleurstelling: eten zit er niet in. Het hotel blijkt geboekt voor een bruiloft en overige gasten kunnen niet meer terecht. Een hapje in de bar? "Helaas is dat niet mogelijk helaas".

Op de kamer lezen we dat er ook roomservice is en de kamer heeft een terrasje. Gebeld naar de receptie, waar "Helaas is dat niet mogelijk helaas' weer ons antwoord is. Een bittergarnituur, een stuk worst, een broodje kaas, een zak chips? De receptioniste is duidelijk: "Vanavond is er helemaal niets mogelijk helaas". Snel naar Maaseik en daar gegeten.

Bij terugkomst in de kamer blijkt deze zo minimaal te zijn verlicht, dat iets lezen onmogelijk is zonder zaklamp. De nonchalante houding tegenover gasten wordt bevestigd als de Roosterhoeve in reactie hierop meldt dat als het donker is, we het licht maar moeten aandoen. Dat een LED-lampje van minder dan twee watt weliswaar vrijwel niets verbruikt, maar ook vrijwel geen licht geeft, schijnt de Roosterhoeve niet te hinderen. Kostenbesparing is hier tot in het extreme doorgevoerd en de kamer, die er op de foto's prima uitziet, is eerder deprimerend dan aangenaam. De matrassen hebben hun beste tijd gehad en zijn rijp voor vervanging. Voor 106 euro exclusief ontbijt (133 euro inclusief!) is de prijs/kwaliteitsverhouding abominabel. Complimenten aan de fotograaf die de kamers nog zo vrolijk in beeld brengt! Veel werk gedaan voor Funda?

Laat geen zaken achter in de kamer! Bij thuiskomst bleken we een telefoonoplader te zijn vergeten. Die kan de Roosterhoeve opsturen: de lader wordt verstuurd als pakketpost t/m 10 kilo (door de klant te betalen) en bovendien rekent de Roosterhoeve voor deze speciale service "extra kosten, administratiekosten en handling" zodat de totaalkosten de nieuwprijs van de lader benaderen.

Om de afvalberg niet nog groter te maken, toch maar akkoord gegaan. De factuur voor deze service komt per kerende mail en dient vooraf te worden voldaan "om misverstanden te voorkomen'. Dat zal wel iets te maken hebben met de waard en zijn gasten. Direct betaald, en daarna radiostilte.Na zeven dagen wachten maar een nieuwe lader gekocht, en uiteindelijk na anderhalve week de oorspronkelijke lader ontvangen.

Geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 20 september 2018

Roosteren? Nooit van gehoord, laat staan dat je zo'n goed hotel met een heerlijke kamer aldaar aan kunt treffen. Buiten dat beschikt dit hotel over een uitstekende keuken en evenzo uitstekende wijnen. Er is een brasserie en een restaurant. Gekozen is voor het restaurant omdat de Brasserie er ietwat ongezellig bij lag.

Kamertip: Kies het restaurant in plaats van de brasserie. Echt top-eten met vriendelijke bediening. Het hotelmenu is duur en hartstikke goed is.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Twee jaar geleden waren we hier. Een ober die er niet zoveel zin in had. Bij het kaasplankje vroegen wij welke kazen we kregen. Het antwoord? 'Weet ik veel' en hij liep weg. We wilden dit restaurantje een herkansing geven. Dus - augustus 2018- waren we er weer. Welnu onze tips: kom met zo'n 20 mensen en bestel de chateaubriand. Die wordt aan tafel klaargemaakt en men strooit bijna letterlijk met extra frites en saus. Ben je net z'n tweeën dans duurt het een uur (we overdrijven niet) voordat iemand opkijkt van de koperen pannen en een kuipje boter op tafel smijt - uiteraard zonder aan te kijken. Na weer een kwartier vroegen we of er nog iets bij de boter kwam. O ja hoor: een schaaltje brood zoals je dat bij AH koopt, voorgebakken en dan de oven in. Als je dat snijdt krijg je dat gezellige ingedeukte korstjes.... Nou dat krijg je dus in deze Roosterhoeve. We hebben meer dan twee uur gewacht op ons eten, want ja, zo grof als hun obers zijn we niet. Nogmaals: twintig personen het liefst uit de streek,dan zijn ze heel aardig. Om het kaasplankje hebben we niet durven vragen. Tja, men komt toch wel, zal men daar wel zeggen..... Ook al zijn ze in die Roosterhoeve een ernstige smet op de wel netjes werkende Horecamensen.

Datum van verblijf: augustus 2018