TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 april 2018

Na één overnachting en een gunstige weersverwachting boeken we nog een extra nacht bij. Daar krijgen we geen spijt van. Ondanks de goede bezetting en de drukte van een groot gezelschap slapen we heerlijk op kamer 16 in de separate vleugel Maaslandburcht. Na een wandeling is het heerlijk rusten op het kleine balkonnetje met uitzicht op de weilanden. De mogelijkheid om thee te zetten komt ook van pas. De ruime kamer is voorzien van twee gemakkelijke stoelen om voor het slapen gaan nog wat te kunnen lezen. Van dat laatste komt echter door de bescheiden algemene verlichting niet veel terecht. In bed lezen met een een 1,8 watt Led-lampje houden we niet lang vol. Hoe de temperatuurregeling werkt is onduidelijk. Bij aankomst zet ik de thermostaatkraan op de radiatoren open zonder dat daar enig effect van merkbaar is. De dranger op de kamerdeur is zo afgesteld dat de deur met een klap in het slot valt. Wie zich graag laat verwennen door vriendelijk personeel en deze ongemakken voor lief neemt zit hier goed.

Kamertip: Kamer 16 in de separate vleugel Maaslandburcht was heerlijk rustig gelegen op de 1e verdieping aan de achterkant. Met de lift bereikbaar.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 januari 2018

chateaubriand een echte aanrader , 's zomers ook een mooi terras met idyllisch zicht op weide met schapen.menu's zijn ook aan te bevelen en wisselen regelmatig ; mooie beknopte wijnkaart met acceptabele prijzen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 26 juli 2017

Hebben het restaurant bezocht voor mijn verjaardag en het was een geweldige avond.
Het eten was absoluut om te smaken en we hebben ons voorgenomen om vaker het te vertoeven. Bediening was ook geweldig en iets was teveel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 juni 2017

Met de familie heerlijk gegeten, ongeveer 9 personen. Keuze volop en de chateau briand blijft een toppertje. Ik miste wel mijn Oost-Europese vriend, zal maar zeggen de Manuel uit Fawlty Towers, spreekt diverse talen en komt af en toe raar over maar weer verdomd goed wat-ie doet. Mooie keren. De eigenaar kookt zelf en ook aan tafel als het moet, prima sausjes worden zo klaargemaakt. Voor de rokers hebben ze de Herenkamer, lekker ouderwets een met doortrokken rookkamer, leren zetels, immens grote open haard en oude tijden herleven. Ben al verschillende malen geweest, en zal zeker weer gaan, zeker als het wildseizoen weer open is, daarvoor is het een echte aanrader.

Kamertip: Heb er ooit eens een keer geslapen, erg grote kamer, meer weet ik niet meer.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017

Zeer aangenaam hotel , vriendelijk hotel en vooral zeer goed restaurant.
Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd en van hieruit mooi gefietst en gevaren. Zeer mooi en rustig gelegen, met grote tuin waar de kinderen konden spelen.
Hotelkamer zeer ruim en wij hadden kamer die uitgaf in de tuin wat heel aangenaam was met het mooie weer.
's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant: kalfszwezeriken, vis met asperges, allemaal heerlijk vers bereid, goede wijntjes. Kok is topklasse!

Kamertip: Gelijkvloerse kamers in het zijgebouw geven uit met tuindeur in de tuin.
Datum van verblijf: mei 2017