“Heerlijke avond in topambiance! ”
Beoordeling van Kasteel Eyckholt

Kasteel Eyckholt
Reserveer een tafel
do 29/2
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Roosteren
Prijsklasse: € 39 - € 79
Beschrijving: Een charmant kasteeltje met voortreffelijk restaurant, gelegen in het smalste stukje van Nederland. Ons team verwelkomt u graag voor een heerlijke lunch of diner, waarbij er zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van streekproducten. Kasteel Eyckholt is eveneens een schitterende locatie voor uw feest, vergadering of event.
29 oktober 2023 beoordeeld

Wat een feest! Heerlijk gedineerd en een super vriendelijke brigade! Chapeau voor de keuken! Zo lekker gegeten, dank voor de flexibele oplossingen!

Datum van bezoek: oktober 2023

10 oktober 2023 beoordeeld

Geweldig diner gehad op een geweldige locatie. Als je voor 40 horeca gasten uit het hele land een culinaire avond moet organiseren dan weet je wat je te doen staat en dan is het alle zeilen bijzetten. Team Eyckholt heeft deze proef geweldig goed uitgevoerd. Waanzinnig lekkere gerechten begeleid met mooie wijnen op een unieke locatie en met zeer vakkundig gastheerschap. Wij komen zeer zeker terug kasteel Eyckholt. Dikke Chapeau

Datum van bezoek: oktober 2023
26 juli 2023 beoordeeld

Fantastische Ervaring. Heel erg lekker gegeten met een heel.goede uitleg qua wijnarrangement.
Zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van bezoek: juli 2023
21 mei 2023 beoordeeld

Een heerlijke plek! Overheerlijke lunch gehad (we hadden gekozen voor het 3-gangen menu, keuze van chef) op hun prachtige terras! Sublieme bediening en schitterende gerechtjes! Op alle gebied een enorme meevaller, in ieder geval voor ons,want we hebben een ontzettend fijne middag beleefd en gaan vast en zeker terugkomen.

Datum van bezoek: mei 2023
Kasteel Eyckholt, Marketing van Kasteel Eyckholt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2023

Beste Elisabeth,

Bedankt voor uw komst en voor het achterlaten van een recensie. Wat fijn om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest! We streven ernaar gasten zich thuis te laten voelen bij ons en zijn daarom blij van u te vernemen dat het menu, de bediening en de sfeer in de smaak zijn gevallen.

Wij verwelkomen u graag nog een keer!

Met gastvrije groet,

Michiel Houben
Team Eyckholt

22 april 2023 beoordeeld

Voor de eerste keer gaan dineren bij kasteel Eyckholt. We kozen een drie gangen keuze menu. De kwaliteit van de gerechten is zonder meer top! Mooie smaken, leuke combi's. Sterrenkwaliteit. En dan is het jammer dat de ambiance niet aansluit bij dat mooie eten. Er is dus nogal wat te verbeteren. Als dat lukt is het een top locatie met sublieme gerechten. We zaten in een soort serre, veel te grote kale tafels, het was er koud, kasseien op de vloer, stoelen die hierdoor scheef staan. Binnen in het kasteel mooi met damast gedekte tafels, in de serre geen opsmuk. Geen sfeer. Afgesloten van buiten met dikke blauwe gordijnen. De chef brengt de gerechten zelf aan tafel. Op zich leuk, maar presenteer je dan wel in schone en nette kleren. De amuse voor ons twee kregen we elk in verschillende schaaltjes, melk en suiker stel was bij elkaar geraapt met stukken uit het kannetje. We kunnen nog wel even doorgaan. Het moet gewoon voor zo'n goed restaurant kloppen. Besteed aandacht aan de sfeer en tafels dan komt het zeker goed.

Datum van bezoek: april 2023
Kasteel Eyckholt, Marketing van Kasteel Eyckholt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2023

Beste meneer Loven,

Eerst en vooral bedankt voor uw komst en voor het achterlaten van deze recensie. Wat fijn om te lezen dat onze gerechten bij u in de smaak zijn gevallen! Wat de sfeer betreft zijn we blij uw feedback te mogen ontvangen, we nemen dit intern mee om de service, sfeer en de ervaring van de gast in de toekomst beter te maken. Deze kleine maar toch belangrijke werkpunten zijn bepalend voor de beleving van de gast, iets waar wij zeker veel belang aan hechten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met gastvrije groet,

Michiel Houben
Team Eyckholt

Reizigers die Kasteel Eyckholt bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Kasteel Eyckholt geweest? Deel je ervaringen!