Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Beoordeeld op 28 september 2019

Mooie locatie. Eten was niet heel erg top.
Spaghetti bolognese staat op kinderkaart, datis het zeker niet. Je mag niet spreken van saus het is gewoon groente.
Je mag als volw geen kindermaaltijd bestellen, nou erg vervelend als je bv een maagverkleining hebt gehad. Dan kun je geen grote maaltijd op. De baas is hierover niet voor reden vatbaar!! Zeer slecht om je zo kortzichtig op te stellen.
De kinderschnitzel is erg droog en taai. Kortom geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

We hebben weer een mooi adres gevonden in Zuid-Limburg. Mechelen was ons (nog) niet echt bekend, maar we hopen zeker hier nogmaals te verblijven. De ontvangst was hartelijk en we na onze fietstocht mochten we onze tweewielers binnen parkeren. Ook bij het diner 's avonds kregen we de juiste aandacht en het eten was smaakvol. Het ontbijt was ruim voldoende. Ook de diverse terrassen maakt een bezoek aan dit oude pand meer dan de moeite waard!

Datum van verblijf: september 2019
Bedank Mr. Ronald K
De_Oude_Brouwerij, Manager van Hotel De Oude Brouwerij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019

Hartelijk dank, fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Daar doen wij het voor !
Graag tot ziens.

Team De Oude Brouwerij.

Beoordeeld op 9 december 2018

Hotel de oude brouwerij, dat sprak ons zeker wel aan. De website is netjes en geeft goed aan wat er te vinden is in en om het hotel.

De aankomst:
Zeer hartelijk ontvangen. We kregen een kopje koffie of thee om even zittend het incheck formulier in te vullen. Dat liep al lekker.
Hierna direct een korte rondleiding zodat er duidelijk was waar wat in het hotel te vinden was.

De kamer:
Alle kamers liggen volgens mij op de boven verdiepingen. Er is geen lift dus je moet 2 trappen op.
Wij hadden een zogenaamde Hop kamer voor 120 euro geboekt bij het hotel zelf. We kregen kamer 110 welke aan het einde van de gang was.
De kamer zag er netjes uit en was keurig schoon gemaakt. De badkamer die aanwezig was is wel erg klein en al wat gedateerd.
De voor en nadelen van deze kamer:
Je betaald 120 euro dus je verwacht dan ook wat. Hier kan ik ook een suite voor huren in een hotel in Gulpen. Dus je gaat willens en wetens toch vergelijken.
Het aanzicht van de kamer is goed, je hebt 2 lossen bedden tegen elkaar aan geschoven. Ieder een nachtkastje met nachtlampje. Een tafeltje, een opbergkast en 2 mooie zitstoelen. Een tv hangt tegenover het bed op een montagebeugel aan de muur.
Het bed was helaas wat te zacht naar onze smaak en de gehorigheid is best hoog te noemen. Wat mij betreft is het gehorige hetgeen als eerste aangepakt zou moeten worden. Installaties in de nacht uit die niet nodig zijn en wellicht iets met de wanden doen als dat mogelijk is.
De badkamer zelf heeft een kleine douchecabine, een kleine wastafel met planchet en spiegel. Een stopcontact is voorzien bij de wastafel. En een toilet met inbouw reservoir.
De kraan in de douche gaat erg stroef, een thermostaatkraan zou hier sowieso een aanvulling zijn. Als er andere mensen gaan douchen in het pand merk je dat op de kraan. Het toilet behoeft wat aandacht gezien die wat schuin hangt. Kwestie van weer recht monteren. Verder zitten de douchewanden aan de onderkant los.
Kortom, met wat liefde en aandacht is de badkamer nog prima voor de komende jaartjes.
Aan de slaapkamer zelf zit nog een terras. Blinderende gordijnen zorgen voor een goede donkere kamer.

Het ontbijt:
We moesten even zoeken waar we mochten gaan zitten. Blijkbaar ligt er op de tafels een blaadje met daarop je kamernummer. Voor ons helaas niets kunnen vinden dus kregen we een tafel toegewezen.
Je krijgt koffie of thee aan tafel. De rest is in vorm van buffet zelf op te scheppen.
Het is een redelijk standaard ontbijt. Broodjes, brood, eieren gebakken, eieren gekookt, beleg, zoetwaren en ontbijtgranen. Hiernaast nog sapjes en melk.
Kortom een prima ontbijtje dat tussen 8.30 en 9.30 aanvang dient te hebben.

Het totaal verdict:
De kamer die wij hadden was ons te gehorig. Die zouden wij zelf niet snel meer kiezen. Wellicht dat dit op andere kamers minder aanwezig is.
De staf is erg vriendelijke en behulpzaam. Het hotel heeft mooie ruimtes om te zitten op de begane grond en ziet er van buiten ook erg mooi uit.
Wat ons betreft heeft het hotel zeker wel potentie. Er zijn echter nog wel wat verbeter puntjes voor een kamer met een bedrag van 120 euro. Tenminste, zo ervaren wij het.

Kamertip: Kamer 110 is wat gehorig. Wellicht een andere kamer wat minder.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Schitterende locatie, familie hotel met uitstraling
Erg lekker gegeten met een mooi glas wijn
Leuke “op” kamertjes : tv kamer, lounge met heerlijke zetels, spelletjes kamer, open haard kamer, rookkamer.
Ruime slaapkamer met een wat gedateerde badkamer

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 september 2018

Enige overnachtingen geboekt bij "De Oude Brouwerij". De ontvangst is allervriendelijkst zodat je je meteen een "thuis" gevoel krijgt. Vervolgens krijg je een kleine rondleiding door het prachtige oude pand.
Leuke bijkomstigheid; er is een extra rustig terras aan de zijkant, alleen voor de gasten. Hier is geen bediening en echt heerlijk relaxed.
Groot pluspunt is de vriendelijkheid van het personeel en de overwegend vrolijke sfeer.
Onze kamer was groot met ruime badkamer en ruime douche. Wat gedateerd maar goed genoeg. Een fijne grote afsluitbare inbouwkast met een kluisje.
De bedden waren behoorlijk zacht, een beetje een kuil gevoel.
De kamer (aan de achterzijde) was ontzettend gehorig, geen privacy (de buren kon je letterlijk/duidelijk verstaan) en s'nachts nogal last van leidingen die rammelden/knarsten oid, een ventilatie die duidelijk hoorbaar was en in de vroege ochtend (6.00u) hoorde je de eerste gasten (of was het de aan- afvoer van goederen?) alweer duidelijk vertrekken.
Aan de achterzijde is tevens de parkeerplaats, vandaar.
De cv werkte slecht/nagenoeg niet (op een regenachtige kille dag nat geworden met een fietstocht en dan is het toch wel prettig als het binnen een beetje warm te krijgen is).
Het ontbijt was wat later 8.30u, niet heel uitgebreid maar voldoende/goed. Op zondag ook croissants en gesneden fruit.
Nadien stel ik mezelf altijd de vraag: Wil ik hier nog eens naartoe?
Antwoord: Jazeker, de ontspannen sfeer, vriendelijkheid van het personeel, echter neem ik geen kamer aan de achterzijde meer.

Datum van verblijf: augustus 2018