Beoordeeld op 21 september 2020

Zeer vriendelijk personeel, mooie authentieke inrichting en sfeervolle binnenplaats en tuin achter. Overheerlijke kruisbessenvlaai met schuim gegeten, echt de moeite waard. Mooie tussenstop op de fietsroute Kastelenroute

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel zonder al te veel luxe. Kleine kamer met iet wat hard bed. Verder heel schoon. Ontbijt prima alhoewel we het jammer vinden dat er geen streekproducten zijn. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Ligging goed. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juni 2020

We hebben 2 heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. Omdat het Corona tijd was verzorgden ze naast het ontbijt ook de lunch en het drie gangen diner. de eigenaren waren zeer klantvriendelijke, hardwerkende mensen. En, niet onbelangrijk, de bedden sliepen heerlijk.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 7 mei 2020

Fantastische overnachting gehad in een moeilijke corona tijd.
Superservice van Kevin en Saskia. Alles uit de kast gehaald om het ons in deze moeilijke omstandigheden naar de zin te maken.
Komen hier zeker een keer terug.

Kamertip: De suite is perfect
Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Lekker een weekendje weg in Mechelen bij hoeve de Plei. Prachtige vakwerk boerderij op een schitterende lokatie. Gastvrij ontvangen, mooie schone kamers, ook kamers voor gezinnen. Gezellige knusse zithoekjes beneden. Uitstekend verzorgd ontbijt buffet. Heerlijke echte ambachtelijke Limburgse vlaai. Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: oktober 2019