“Prima Italiaans eten en goede service.”
Beoordeling van Vino E Cucina

Vino E Cucina
Reserveer een tafel
ma 1/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Mechelen
21 december 2020 beoordeeld

Afgelopen dagen verbleven wij in een hotel in de omgeving van Gulpen. Voor het eerst twee maal eten besteld bij dit Italiaans restaurant. Wij hebben meerdere malen in dit restaurant gegeten, en eigenlijk altijd is de kwaliteit goed. Het bestelde eten
pasta met ossenhaaspunten en pasta met krab en garnalen doet qua kwaliteit zeker niet onder. De pasta werd warm en keurig op tijd geleverd. Een minpuntje de Tiramisu was iets te vlak van smaak, proefde helaas nagenoeg geen alcohol. De pizza met tonijn en de pizza Fughi waren prima, alleen duurde het wat langer voordat deze geleverd werden. Overigens werden wij hier keurig tussentijds over geïnformeerd.

Datum van bezoek: december 2020

27 november 2020 beoordeeld

Uitgedroogde pasta en biefstuk zo taai dat het niet te snijden is. Een paar happen gegeten van de pasta en de rest weg gegooid.

Datum van bezoek: november 2020
31 oktober 2020 beoordeeld

Wij keken erg uit naar het eten van deze, door anderen aanbevolen, pizzeria. Vanwege Corona kon je alleen afhalen of laten bezorgen. Om hen te ontlasten kozen we voor zelf afhalen, maar dat kon pas bijna 2 uur na onze telefonische bestelling. Dat hadden we er graag voor over. Vol verwachting en met grote honger begonnen we aan het eten dat overigens netjes verpakt was. De tagliatelle met zalmroomsaus was helaas niet te eten; totaal smaakloos en onsmakelijk gezicht met vreemd gekleurde bleke zalm en karige smaakloze roomsaus. We hebben twee volle porties (€ 31,00!!) weg gegooid. De pizza Marghuerita was voldoende van kwaliteit, maar daar kan ook weinig aan fout gaan. Bij de andere pizza hadden we als extra toelage Rucola besteld en die was niet toegevoegd. De relatief hoge prijzen in combinatie met de slechte kwaliteit zijn voor ons reden om hier nooit meer heen te gaan. Jammer!

Datum van bezoek: oktober 2020
15 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, we hadden ons vergist in het voorgerecht, waardoor we de volgende nog weer lekker aten. Kwam goed uit, omdat ivm de Corona regels alles dicht ging. De pizza,s en pasta werd keurig ingepakt

Datum van bezoek: oktober 2020
27 september 2020 beoordeeld

Na 2 jaar vol enthousiasme met de jarige schoonvader gaan eten. Al vaker was ik hier geweest mer mijn man. Altijd goed gegeten, fijne sfeer gewoon echt gezellig. Na vandaag echter nooit meer. Chaos in bediening,een kwartet van vlees besteld door mijn schoonvader 4 stukjes vlees met friet en liefst een beetje doorgebakken. En toen werd het geserveerd 4 mini stukjes vlees, maar ook echt mini, hartstikke rood en geserveerd met spaghetti. Op 't moment dat we aangaven dat hij friet had besteld een chagrijnige sneer en nadat het vlees op was, want dat was na 2 happen, kwamen de frietjes. Mijn man had een calzone pizza. Smaakloos droog kaas en tomatensaus waren afwezig en en lag een kropsla op zijn bord die nauwelijks gesneden was. Cannelloni was er niet dus werd lasagna die was wel oké en de pasta van schoonmoeder was ook oké. Voorgerecht vitello tonato en bruchetta waren prima. Bediening rent zich kapot maar en worden soms wel wat foutjes gemaakt. De opmerking van het missen vd papieren toilethandoekjes op 't toilet is 1 uur later nog steeds niet aangevuld. Jammer de hele sfeer en smaakbeleving is weg. Prijs-kwaliteit is niet meer zoals we gewend waren. Voor ons was dit niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2020
Bedank Bianc En Rodrig... D

Reizigers die Vino E Cucina bekeken, bekeken ook

In Vino E Cucina geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.