“Geweldig!!!”

do 21/1
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Mechelen
25 september 2020 beoordeeld

Wat een ontzettend sfeervol Italiaans restaurant. Supervriendelijk en vlotte bediening. We konden gewoon onze wensen uitspreken bij de pizzabakker. Alleen Italianen in de keuken! Echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2020

6 september 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen, gezellige knusse ambiance. Ruime menukaart, voor ieder wat wils, pasta, pizza, vlees, vis dessert. Snelle bediening met oog voor de gast. Heerlijk gegeten, smaakvol bereid en mooi opgemaakte borden.Wij gaan zeker nog vaker eten bij vino e cucina.

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend italiaans restaurant op een leuke locatie midden in Mechelen. Het eten was prima, vooral de pasta di mare was een feestje

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op terras voor restaurant, wel een beetje rumoerig met de weg vlakbij. Vriendelijke bediening die wel een paar steekjes lieten vallen. Al met al leuk adres.

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed Italiaans restaurant. Druk maar toch in orde. Mooie binnenplaats en heerlijk eten. Je kunt hier met een gerust hart naar toe. Prijs is wel stevig, maar niet extreem duur.

Reizigers die Vino E Cucina bekeken, bekeken ook

In Vino E Cucina geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.