“Heerlijk en Gezellig”

Voeg deze dan toe!
Wok Palace
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Kessel
17 maart 2020 beoordeeld

De eten is heerlijk en vers en het is dar ook heel gezellig. In dit restaurant heb je alles wat je kunt wensen! Dit restaurant is echt een aanrader!! Zeker 5 sterren voor dit restaurant. Misschien overdrijf ik een beetje maar wat ik allemaal nu aan jullie vertelt is echt waar!! Ik ga elke keer hier heen als we gaan wokken! En ik zeg het nog 1 keer dit restaurant is echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019

7 januari 2020 beoordeeld

heerlijk gegeten veel keuze.
ondanks de drukte vilen de wacttijden mee en werden de kant en klaar gerechten goed aangevuld.
het was echter wel erg krap opgezet allemaal. toch was het niet erg lawaaierig.
kortom hebben lekker gegeten met ruime keuze.
zeker niet de slechtste wok waar we ooit zijn geweest, iets ruimere opzet was beter geweest.

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld

Meeste wokken zijn gewoon normaal en deze wok is anders dan alle andere wokken deze wok is gezellig en lekker! Als je van gezellig houd is deze restaurant precies wat je zoekt! Het eten is verrukkelijk en het sfeer is gezellig!

De personeel is heel aardig! Dus deze restaurant heeft alles wat je wilt hebben! Deze restaurant geef ik 5 sterren! Omdat het echt alles heeft wat je wilt!

Datum van bezoek: december 2019
6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ons standaard wok restaurant. Een alternatief wok-restaurant in de buurt is die in Baarlo. Wok Palace is gewoon een goed restaurant.

Datum van bezoek: november 2019
26 november 2019 beoordeeld

Allereerst moet ik zeggen dat de sfeer die dit wok paleis uitstraalt anders is dan de meeste wok paleizen, je voelt je niet in een of ander chinees restaurant en het voelt gezellig aan. Het personeel was vriendelijk, de gerechten worden in de wok of op de plaat bereid. Er is een ruime keuze en voor ieder wat wils.

een aanrader als je niet alleen maar aan een tafel wilt zitten, door het zelf samen stellen wat je eet en het vers klaar gemaakt te krijgen, loop je met enige regelmaat door het restaurant. Hierdoor heb je ook vaker dat je met andere praat dan alleen diegene die naast je of voor je zit. zeker als je met een grotere groep bent.

Datum van bezoek: november 2019

In Wok Palace geweest? Deel je ervaringen!