StayForLong
Expedia.comUS$ 88
Priceline
Orbitz.com
Beoordeeld op 23 april 2023

Ruime en goed uitgeruste kamer, prima ontbijt vriendelijk personeel gelukkig met kamer met ramen, die een beetje open konden. (de meeste anderen niet) veel eetgelegenheden en andere winkels (sportzaken, AH, Bioscoop, Ballorig, Hornbach) vlak bij. Ligging op bedrijventerrein. Openbaar vervoer via busstation makkelijk en gunstig. (Ook naar Aken.) Ligt onder RodaJC stadion. (Kunt skybox bezoeken!)

Kamertip: Goed hotel met vriendelijk personeel. Wel gelegen op bedrijventerrein! Dus geen natuurlijke omgeving. Restaurants op dit terrein zijn goed
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 21 april 2023

Dit is een zeer goed hotel. Mooie kamer met matras. Alles benodigdheden zijn voorhanden. Er is een minpunt. Het inregelen van de temperatuur van het douchewater. Dit gaat moeilijk met het gevaar van "verbranding".

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 9 april 2023 via mobiele applicatie

Dit is een prima hotel om te verblijven. Vriendelijk persoon, vooral de 2 barmannen die ons goed hebben bevoorraad 🍺
De kamer en badkamer waren schoon, net als de rest van de kamer.
Min puntje was de skybox (kan je extra erbij boeken)
Bij een skybox verwacht ik dat je buiten kan zitten. Helaas zit je achter een glazen wand.
Ontbijt was goed verzorgd.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel maar niet in het Roda JC stadion maar er tegen aan. Je hebt er vanuit het hotel geen zicht op. Wij hadden bij de boeking een diner (alleen hoofdgerecht) erbij maar dat is al jaren hetzelfde. Misschien een optie voor een nieuwe menu. Dit is in elk Fletcher Hotel hetzelfde. Voor de rest prima kamer

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Mooie aanbieding met Zoweg. Keurige kamer met bed met goede matrassen en twee goede stoelen. Ontbijt niets mis mee. Ligging ook leuk. Veel restaurants en winkels om het stadion. Voor 19€ is er een skybox arrangement. Skybox bij wedstrijd Roda JC en bittergarnituur. Twee verbeterpunten. Wachtrij bij ontbijt soms lang door onhandige opstelling koffieautomaat. Bij keuze uit hoofdgerechten krijg je bij het “gratis hoofdgerecht” arrangement van Zoweg een iets andere en simpeler menukaart. Beter is zelfde menukaart en met toeslagen werken. Voor de voetballiefhebber: geniet vooral van de prachtige lichtmasten. Hardwerkend en correct personeel. Wat onderbezetting o.a. door ziekte. Wees dus vriendelijk voor hen.

Datum van verblijf: november 2022