Gratis annuleren tot 03/10/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 76
Hotels.comUS$ 77
TravelocityUS$ 77
Beoordeeld op 14 mei 2022

Kamer: spinnenwebben, douche stonk heel erg en ja dit doorgegeven. Koffie en thee apparaat zat onder de stof. Personeel zeker niet klantvriendelijk, het is dat ze moesten werken zo leek het. Omgeving maakte gelukkig heel veel goed, maar in dit hotel terug komen zeker niet. -10 krijgt dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 11 mei 2022

Slechte behandeling hotel manager een klacht ingediend en krijgen geen reactie. Schandalig hoe we daar beschuldigd worden van het niet betalen voor een kamer.. deze hebben wij natuurlijk wel betaald maar wordt niks mee gedaan

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 2 februari 2022

In het Rodajc stadion is het hotel gevestigd. De omgeving een groot bedrijventerrein,
Gauw de gordijnen dicht. Kamer is prima, het bed meesterlijk en het ontbijt de volgende ochtend zoals het hoort. Dus zo snel mogelijk wegwezen als je een relaxte vakantie hebben.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit een goed hotel. Heel weinig aan te merken op kamer, hygiëne en personeel. Redelijk moderne kamers enkel badkamer mocht een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar was voldoende keuze en zeer verzorgd. In de directe omgeving veel winkels en horeca. Ons zien ze nog wel terug.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Zeer slecht restaurant….. met aantal collega’s 3 dagen ziek geweest van het dagmenu sliptongetjes…. Na het 5 dagen geprobeerd te hebben snel op zoek naar een ander hotel@restaurant…. Te slecht voor woorden ! Zeer ongeïnteresseerd personeel en totaal ongeschikt voor de bediening ….

Kamertip: Neem de moeite om ff verder te zoeken…..
Datum van verblijf: november 2021