Priceline
Expedia.comUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
Agoda.comUS$ 79
Beoordeeld op 2 februari 2022

In het Rodajc stadion is het hotel gevestigd. De omgeving een groot bedrijventerrein,
Gauw de gordijnen dicht. Kamer is prima, het bed meesterlijk en het ontbijt de volgende ochtend zoals het hoort. Dus zo snel mogelijk wegwezen als je een relaxte vakantie hebben.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit een goed hotel. Heel weinig aan te merken op kamer, hygiëne en personeel. Redelijk moderne kamers enkel badkamer mocht een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar was voldoende keuze en zeer verzorgd. In de directe omgeving veel winkels en horeca. Ons zien ze nog wel terug.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Zeer slecht restaurant….. met aantal collega’s 3 dagen ziek geweest van het dagmenu sliptongetjes…. Na het 5 dagen geprobeerd te hebben snel op zoek naar een ander hotel@restaurant…. Te slecht voor woorden ! Zeer ongeïnteresseerd personeel en totaal ongeschikt voor de bediening ….

Kamertip: Neem de moeite om ff verder te zoeken…..
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Aankomst iets te vroeg. Er liep iemand met kliko's te slepen vanuit de lift door de zeer kleine lobby. De eerste indruk was dus al niet goed. Ik moest wachten tot de kamers beschikbaar waren en op zich zag die er wel leuk uit, maar erg benauwd. 's Nachts kon ik niet slapen, dus de airco moest aan. Helaas kan er niet een raam open.

Ik zie op deze site staan dat er geluidsdichte kamers zijn. Dat klopt absoluut niet. Ik heb uren de buren gehoord, tv's, klappende deuren en vooral luide auto's op het parkeerterrein en de straat voor het stadion. Heel erg storend. De omgeving is echt lelijk, ik kan er geen compliment over geven. Nooit weer, dan maar iets verderop in Valkenburg of iets dergelijks.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Snelle bediening en binnen 5 kwartier staan we weer buiten. Snoekbaars met tomatensalsa. Deze bestaat uit 1 kleine tomaat zonder kapje. De frietjes zijn opgewarmd (in de oven?). Voor de rest prijs-kwaliteit goed. Bij dame-blanche naar kletskop gezocht/

Datum van verblijf: augustus 2021