Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel! Sfeer en ambiance brengen je terug in tijd! Helaas de kamers in het aangrenzende gebouw ook! Hier verbleven, los van de wandeling buitenom, basic kamer met kleine badkamer! Ontbijt is prima!

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 februari 2020

Abdij Rolduc is een fantastische plaats om te overnachten, de sfeer en het mooie gebouw zijn bijzonder.
In het hele hotel is het brandschoon zowel kamers als algemeen sanitair, eetzaal, gangen, receptie.

Er zijn twee soorten kamers de economy en de wat luxere comfort kamers, eerst genoemde kamers hebben geen goede bedden de comfort kamers wel.

Het ontbijt is bij alle kamers gratis en van een grote klasse met veel diversiteit.

Kamertip: Met rugproblemen de comfortkamers kiezen.
Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Prachtige Abdij met een mooie gasterij, waar we lekkere koffie/thee gedronken hebben en warme apfelstrudel gegeten hebben.
Vroeger met school geweest en herinneringen opgehaald mooie expositie in de gangen

Poes woont er denk ik? Pracht beest

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

na een interessante rondleiding door een deel van de abdij een bezoekje aan de minibrouwerij. hier een leuke proeverij gehad, met toelichting door een zeer enthousiaste brouwer. niet allen erg lekker bier, maar ook een zeer deskundige toelichting op het brouwproces.

Beoordeeld op 18 januari 2020

In onze beleving kun je niet voorbij gaan aan Abdij Rolduc als in Kerkrade bent en in de katholieke kerk komt. Het is groot en imposant en toch viel het ons een beetje tegen.
We verdwaalden bijna in de gangen van de abdij en kwamen bijna niemand tegen.