“Verrassend authentiek Italiaans en vakkundige gastronomie”
Beoordeling van Felice

Felice
Geclassificeerd als nr. 6 van 59 Restaurants in Kerkrade
19 augustus 2021 beoordeeld

Na een dagje dierentuin op de bonnefooi met het gezin bij Felice gaan dineren met het gezin. Vanaf het moment dat wij het voorgerecht geserveerd kregen (bruschetta, antipasto) was het voor genieten en ook duidelijk dat we waren aangeschoven in een restaurant dat nog op de manier zoals het hoort en zoals je het helaas niet veel tegen komt bij Italiaanse restaurants verzorgd wordt.
De kok en de gastvrouw spraken we na afloop van het diner die met trots en passie over hun restaurant spraken.

Voor wie in Kerkrade zijn dag met een goed diner wilt afsluiten, is Felice aan te bevelen.

Familie Bronkhorst uit Lexmond

17 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijk op het binnenterras met een groep van 8 gedineerd. Super vriendelijke bediening. Lekker verse producten. Vooraf mosselen en hoofdgerecht zeebaars. Top! Alle opgediende gerechten waren top!

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

'Felice' is het Italiaanse woord voor 'gelukkig'. En oh wat waren wij gelukkig toen wij al het lekkers voorgeschoteld kregen. De zorg die aan het eten wordt besteed, voel je ook in het contact met de eigenaren. Hoe vaak komt het nog voor dat de chef komt vragen of het gesmaakt heeft? Naast vriendelijkheid denken de eigenaren ook graag met je mee. Bijvoorbeeld door porties te halveren zodat je nog meer gerechten kan proeven. Als je in Kerkrade is je bezoek niet compleet zonder een diner bij Felice.

4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vriendelijke en attente bediening en kok; zij maken de sfeer af. Het eten is voortreffelijk en het verrassingsmenu wordt zelfs aangepast naar je smaak/voorkeur. Fantastische ossobuco, super mals gegaard. Huiswijn, wit en rood van goede kwaliteit. Hier komen we zeker nog eens genieten.

Datum van bezoek: oktober 2020
19 september 2020 beoordeeld

Na verschillende beoordelingen te hebben gelezen, zijn wij hier komen eten. En de recenties zijn absoluut niet overdreven. Heerlijk eten, lekkere wijn, en een gezellige sfeer maakten de avond helemaal compleet. Het personneel is vriendelijk en doet echt zijn best.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Felice bekeken, bekeken ook

In Felice geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.