“Prima Kwaliteit, Overheerlijk, Zeer Gastvrij !”
Beoordeling van Felice

Felice
Geclassificeerd als nr. 6 van 56 Restaurants in Kerkrade
20 maart 2020 beoordeeld

3 weekjes geleden weer overheerlijk gegeten.
Een Top Italiaans Restaurant, altijd weer genieten van verse en kwalitatief hoogwaardige gerechten. Je wordt zeer vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen.
Top kok en Top gastvrouw
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Felice. We werden zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen. Het eten was was heerlijk. Zowel de gastvrouw als de kok kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Ook bij de andere gasten die in het restaurant aanwezig waren. Iedereen werd zeer vriendelijk behandeld. We zullen zeer zeker nog een keer terug gaan. Dit is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje weg in Limburg. We hadden een hotel geboekt in Kerkrade. Besloten om een hapje te eten bij Felice in Kerkrade, niet wetende wat we konden verwachten. Het eten was heel erg lekker. Nog nooit zo’n lekkere lasagna gegeten. De gastvrouwen die ons serveerden, waren erg vriendelijk! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier heerlijk gegeten. De risotto met truffel was genieten!
Ik hoefde niet langer te wachten dan noodzakelijk. Ze willen het echt naar de zin maken. Heerlijke tapenade vooraf (gratis) van zwarte olijven met zonnebloempitten oo een soort dunne matze (kende ik nog niet).
Alleen of met een gezelschap: prima plek!
Overigens het eerste italiaans restaurant zonder pizza op de kaart (voor mij), maar dat hebben ze zeker niet nodig.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was eens een plan om van al die heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden, een foto te maken en die hier met bijbehorende tekst te plaatsen.
Ja, ja. Er was eens dat plan.
We aten, lekker buiten op het beschutte terras, en ik begon met de bekende, heerlijke carpaccio. Ik heb hier nog een klein gedeelte van kunnen fotograferen, want het eten is te lekker om eerst foto’s te maken. Blijkt
Mijn man at de scampi in pernod. Jeeeeeemig. Je vergeet je familie, zo lekker. Leuke foto van ‘t lege bakje
De hoofdgerechten: voor mijn man de ossenhaas met pepersaus (laatste hapje op beeld kunnen vastleggen).
Voor mij de zwaardvis (zie leeg bord)
Tot slot. Een kaas-honing-druiven-brood-plank. Hmmmmmmmm
Wederom een gezellige avond gehad in goed gezelschap met heerlijke gerechten

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Felice bekeken, bekeken ook

In Felice geweest? Deel je ervaringen!