Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Vio.com
Beoordeeld op 8 mei 2023

Heerlijk gegeten in Grand Carré restaurant. Prijs kwaliteit ten top. Mooie prestatie, lekker en gezellig. Zeer vriendelijke bediening. Sterk aan te bevelen. Wij komen terug!
Mooi aangelegd terras. Veel ruimte in het groen. Maak mooie fietstochten in het Limburgse heuvellandschap!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf. Zeer goede kamers. Sfeer is goed. Eten is verrukkelijk. Gezelligheid aan de bar. Voor motorrijders is er een afgesloten, droge parkeermogelijkheid. Er is zelfs een droogkamer mocht het nodig zijn.
Gastheer en - vrouw zijn erg fijne mensen. Wij kwamen, ruim na het uitchecken, na een motortrip totaal verregend weer even in het hotel om op te warmen, toen mochten we alsnog even gebruik maken van 'onze' kamer om te douchen en om te kleden. Hierna konden we onze reis naar huis (nog zo'n 200km) voortzetten. Wat een service!! Absolute aanrader, niet alleen voor motorrijders, maar zeker ook voor fiets en wandel liefhebbers.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

We zijn zeer gastvrij ontvangen.
Net hotel met een goede ruimte om de motor veilig te stallen. We hebben van een lekker en uitgebreid ontbijt genoten. Ondanks de maatrgelen die golden hebben we er een prima tijd gehad.

Beoordeeld op 27 mei 2021

Hotel Hof van Hulsberg is een mooi hotel in het limburgse land waar je echt even op vakantie bent!

Heerlijk voor wandel fiets of motor vakantie.

Eigenaars doen alles om je het naar het zin te maken met een goed onbeid en een lekker biertje op de tap.

Beoordeeld op 18 mei 2021

Leuk hotel met zeer gastvrije mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken, fijn!
De kamers zijn erg gehorig en je kunt letterlijk verstaan wat de buren zeggen. Ons bed stond tegen de muur en aan de andere kant van de muur was de badkamer van de buren, die om 23.30 uur douchten en 3x per nacht naar het toilet moesten. Niet fijn als je een paar dagen weg bent en lekker uit wilt rusten.