Beoordeeld op 29 januari 2020

Heel bijzonder. Het historische pand, goed te vinden en een warm welkom. Knap en praktisch, gezien de van overheidswege soms bizar opgelegde beperkingen voor een authentiek pand. Wat iedere reiziger kan aanspreken. Ons wel in ieder geval. En de keuken: grote klasse, zowel de kwaliteit als de portie. Meer van het een, minder van het ander? Het kan zo maar. Eigenaar en/of personeel: gastvrij en deskundig: voel je gewoon thuis is het devies. En nog veel te vroeg voor karaoke, dus rustig (gelukkig:-)). Gewoon prima bedden, schone (bad)kamer. Praktisch ingedeeld. Alles voldeed aan onze wensen. Thee te maken op de kamer. En: we hadden wat laten liggen in de kamer: een belletje en het werd gewoon geregeld.

Kamertip: Het is zoals het is. Beter kan niet in een authentiek pand als dit.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020

Fijn, Hotel. Gastvrij ontvangen door eigenaren. Gezellig en knus restaurant waar je geen nummer bent en ruimte is voor persoonlijke aandacht.
Kamers zijn prima. Hotel ligt zeer centraal voor allerlei uitstapjes o.a. Maastricht en Aken.

Beoordeeld op 27 december 2019

We kregen een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het was gezellig. Een heel goed ontbijt met ruime keuze. Als we weer in deze buurt gaan overnachten in een hotel, dan kiezen we zeker voor het Hof van Hulsberg.

Kamertip: Een nachtkastje of bijzettafel aan beide zijden van het bed zou prettig zijn. Nu was het aan 1 kant.
Beoordeeld op 26 december 2019

uitstekend ontbijt, aardige bediening en vriendelijke mensen, dichtbij Valkenburg en andere grote steden.. 200 tekens is veel te lang dus ik houd het hierbij. al met al een aanrader voor vele mensen.....

Kamertip: prima locatie, de kledingkast te klein
Beoordeeld op 17 december 2019

Met een vriendin die graag koopjes doet, en op alles de prijs wil drukken, hield ik eerlijk gezegd een beetje mijn hart vast toen ze me vertelde hoeveel we per nacht moesten betalen.
En toen de uitbater meldde dat we de budgetkamer geboekt hadden, zonk de moed mij al helemaal in de schoenen.

Maar mijn vrees was absoluut ongegrond.
De kamer was inderdaad wel aan de kleine kant, hij was wel heel knus ingericht. De binnenmuren waren echter wat aan de dunne kant, waardoor je de andere hotelgasten hoorde, maar echt veel last hebben we daar niet van gehad. Badkamer was ook wel wat old-fashioned, maar voldeed ook.

Ook vond ik het kader waarin het hotel is opgericht heel charmant en gezellig.
Het hotel is in feite een omgebouwde oude carré-hoeve met een heel gezellig binnenplein. Het restaurant en bar geven je een rustieke indruk, wat het ontstressen alleen maar ten goede komt. En de sympathieke eigenaars doen er graag eens een babbeltje, waardoor je je echt welkom voelt.

Het ontbijt (inclusief de hotelprijs) vond ik absoluut voldoende. OK, er was geen roerei en spek (zal mijn vriendin wel niet erg gevonden hebben) en het waren afgebakken broodjes ipv vers van de bakker, maar voor die prijs lig ik daar echt niet van wakker.

Conclusie: een familiaal en warm hotel waar ik best wel eens terug wil komen.
Wil je meer luxe en faciliteiten, dan neem je misschien beter een koud luxehotel van één of andere hotelketen.