Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 10 juli 2023

We werden zeer hartelijk ontvangen. Parkeerplaats voor de deur. Mooie grote hotelkamer met prachtige badkamer en heerlijk zitje. Goede bedden. Receptie bevindt zich op 100 meter van het hotel van de hotelkamers. Daar is ook 's ochtends het ontbijt. Het ontbijt was zeer goed. Prima Wifi en heel stil. Op 200 meter lopen bevindt zich het standje aan de Maasplassen en daar heeft het hotel ook een eigen beachclub. Hotel ligt op prachtige locatie. Vanuit hotel zijn de plassen overigens niet te zien. Hotel is beslist een enorme aanrader. Wij hebben er in ieder geval een heerlijk verblijf gehad,

Minpunten: We waren er op een snikhete dag en de kamers waren wel heel warm. Geen airco. Het was veel te warm om buiten te zitten (geen schaduw). Parkeerplaats was vol toen wij aankwamen, niet met hotelgasten maar met strandgangers.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 23 november 2022

We verbleven hier drie nachten en hadden een suite met uitzicht op de tuin. De kamer was ruim, het bed lag heerlijk en de douche was prima. De tweede avond hadden we het wildmenu geboekt. Het restaurant was sfeervol ingericht en het diner was uitstekend. Het was zo goed, dat we er de laatste avond ook hebben gegeten. Ook het ontbijt was prima. De medewerkers waren heel vriendelijk en stonden altijd voor ons klaar. Kortom, een aanrader.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

De “royal suite” is dringend aan een opknapbeurt toe. Op zich geen probleem, maar dat betekent niet dat de kamer niet netjes onderhouden kan zijn… De suite was bij aankomst vuil. Opgehoopt stof in de hoeken, voetafdrukken op de vloer van het toilet, en de geur die er hing niet te harden, het leek wel of er net een hele kruidige maaltijd werd bereid, waarna de keuken slecht werd schoongemaakt. Het keukentje was groezelig, de minibar, onder het mom van personeelstekort, leeggehaald. Vuile handdoeken werden weggehaald, maar niet vervangen; nadat we dit meldden, werden de handdoeken, de dag nadien pas, alsnog vervangen.
In het restaurant bediend door een bazige, slecht opgeleide, slordige en onvriendelijke dienster. Gelukkig gold dat niet voor alle personeelsleden.
Voor de prijs absoluut niet meer de kwaliteit die we er gewoon waren/verwachten.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022

Alhier samen mijn collega mijn jubileumfeest gevierd. Communicatie verliep bijzonder prettig. Wij hadden met klein gezelschap de tuinkamer tot onze beschikking en hebben gekozen voor een bbq. Heerlijk! Uiterst correct personeel.
Er waren wat kleine aandachtspunten maar ook hier speelt het personeelstekort. Uiteindelijkmprima opgelost. Kortom aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022

Een leuk onthaal aan de receptie en dan werden we begeleid naar onze kamer "De Royal Suite". Maar daar stopt het fantastische avontuur. Ik zou alvast het bordje Suite eraf halen. Een kamer met tapijt vol vlekken met een bed anno jaren 60 en dito inrichting. En de kamer was niet gepoetst??? Dit mag niet gebeuren in een hotel, ik heb hier geen begrip voor. Dan werd dit snel snel in orde gebracht. Er werd echter niet voldoende gepoetst en ook de ramen waren enorm vuil. We gingen dan maar iets drinken in de bar. We werden er tegen gehouden door de baas "Wat komt u hier doen?"Niet echt een top onthaal voor klanten dachten wij?? Het diner in het hotel was gemiddeld, en met 2 obers de hele tijd door de zaal rennen niet echt rustgevend. Basis kennis om de cuisson van een steak door te geven onbestaand. Niet aan te raden als je culinaire verwennerij wenst.
De volgende morgen dan het ontbijt, een heel vriendelijke dame maakte zelf een kopje koffie en een eitje voor de kinderen. Een eitje dat we de volgende morgen niet konden krijgen bij de bazin van het hotel, we moesten van de uitgebakken eieren van het buffet nemen. Iets wat we niet deden natuurlijk. Geen pannekoekjes of verse fruitsappen, alles uit kartonnen verpakkingen. En als de croissants op zijn dan zijn ze op. Wij kunnen helaas voor dit verblijf enkel zeggen dat je culinair diep ontgoocheld zult zijn en qua comfort in de kamer na 1 nacht snel naar je eigen bed zal hunkeren.

Kamertip: Kies zeker de Royal Suite niet: Deze kamer is zeer groot maar vuil en vies en geen terras
Datum van verblijf: juli 2022