P8405WWdannys
Schiedam

Heerlijk er even tussen uit in het mooie Limburg !

Beoordeling van Kasteel Daelenbroeck
5,0 van 5 bollen28 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ontvangst top!
Terence en de andere medewerkers hebben mijn vrouw en mij ontzettend goed verzorgd.
Heel leuke kamer en alles oké !

Diner in het restaurant echt heeeeeerlijk!

Super bedankt voor alles?

PS …. Zoek de “hartjes” :)

Hopelijk tot snel en succes met het bouwen van de toren !!!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Probeer bij mooi weer de omgeving te verkennen op de fiets
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
    7.7 km van Kasteel Daelenbroeck
    8.0 km van Kasteel Daelenbroeck
    Meer hotels in Herkenbosch bekijken
    Beoordeeld op 14 januari 2024

Royale duplexkamer in de kasteelhoeve.
    Regel bij reservering kamer met slaapkamer én toilet boven.
    Slaapkamer boven en toilet beneden is erg onhandig ivm vrij steile trap.
    Culinair geen aanrader: prijs-kwaliteit niet in balans.
    Keurig ontbijt met allervriendelijkste bediening.
    Rustgevende omgeving; ga voor de drukte naar (dure) Designer Outlet Roermond.

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 26 november 2023

We waten er voor een koojrvkoffie en stukje vlaai. Mooie locatie en inrichting, de bediening echter zeer matig. Er lopen 3 a 4 personen ongestructureerd, onprofessioneel en chaotisch rond te draaien maar komen niet tot actie. De jongen die onze bestelling morst maken (4 stukjes vlaai en 4 koffie) moest navragen welke vlaai wat was. Deze kregen we voorgezet. Het duurde hierna zeker 10 minuten tot de koffie kwam. De vlaai was al op. Jammer, dit doet afbreuk aan de locatie.

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 29 januari 2023 via mobiele applicatie

Wat een super mooie lokatie. Vijf jaar samen, ons eerste lustrum hier gevierd, geweldig fijne torenkamer suite met bubbelbad, uitzonderlijk mooi verrassingsdiner en heerlijk ontbijt wat genoeg was om een dag lang te gaan wandelen. Absolute aanrader

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 9 november 2022

We kwamen gisteren aan en werden vriendelijk ontvangen door de jongeman aan de receptie. Hij legde alles zeer goed uit en gaf ons goede en leuke tips. De kamers zijn erg leuk . Beneden een woonkamer en boven de slaapkamer met bad en douche. Heerlijk bed trouwens. Goed geslapen en wat een rust. Het ontbijt vanmorgen was heerlijk en ruim voldoende. Ook daar weer de behulpzame jongeman met een vriendelijk meisje . Bij het vertrek kregen we nog leuke tips over roermond centrum en de outlet. En inderdaad daar hebben we ook van genoten . Al bij al heerlijk genoten van alles .Zelfs ons klein hondje is daar op en top verwend.

Kamertip: Als u speciale wensen heeft zou ik het van tevoren melden of bellen of mailen dan weet ik zeker dat het personeel zijn best ga doen.
    Datum van verblijf: november 2022
    Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Ideaal voor koppels die houden van wandelen, rustige logies, lekker dineren, fantastisch ontbijt (ook voor coeliakie patiënten: geen zorgen !) landelijke omgeving en eventueel even gaan shoppen in outlet Roermond . Zeer vriendelijk personeel ook.
    Enige minpuntje: jammer van het vast tapijt is de slaapkamer (duplex kamers), daar hou ik niet van. Maar verder alles heel netjes en zeer comfortabel.

Kamertip: Voor wie last heeft van huisstofmijt: vraag eerst naar type kamers want de onze was met vast tapijt in de slaapkamer.
    Datum van verblijf: april 2022