Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 9 november 2022

We kwamen gisteren aan en werden vriendelijk ontvangen door de jongeman aan de receptie. Hij legde alles zeer goed uit en gaf ons goede en leuke tips. De kamers zijn erg leuk . Beneden een woonkamer en boven de slaapkamer met bad en douche. Heerlijk bed trouwens. Goed geslapen en wat een rust. Het ontbijt vanmorgen was heerlijk en ruim voldoende. Ook daar weer de behulpzame jongeman met een vriendelijk meisje . Bij het vertrek kregen we nog leuke tips over roermond centrum en de outlet. En inderdaad daar hebben we ook van genoten . Al bij al heerlijk genoten van alles .Zelfs ons klein hondje is daar op en top verwend.

Kamertip: Als u speciale wensen heeft zou ik het van tevoren melden of bellen of mailen dan weet ik zeker dat het personeel zijn best ga doen.
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Ideaal voor koppels die houden van wandelen, rustige logies, lekker dineren, fantastisch ontbijt (ook voor coeliakie patiënten: geen zorgen !) landelijke omgeving en eventueel even gaan shoppen in outlet Roermond . Zeer vriendelijk personeel ook.
Enige minpuntje: jammer van het vast tapijt is de slaapkamer (duplex kamers), daar hou ik niet van. Maar verder alles heel netjes en zeer comfortabel.

Kamertip: Voor wie last heeft van huisstofmijt: vraag eerst naar type kamers want de onze was met vast tapijt in de slaapkamer.
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

Het kasteel brengt je terug naar sprookjesachtige tijden maar met het comfort van het heden. Fijne kamer met een prachtig uitzicht, heerlijke badkamer en goed bed. De omgeving van het kasteel is rustig en prima voor een mooie wandeling.
Het restaurant bood dit keer helaas maar een beperkte kaart. Maar de kwaliteit was gelukkig goed. Medewerkers zijn gastvrij en behulpzaam. In het gelieerde Boshotel Vlodrop is het heerlijk vertoeven in het zwembad/sauna en ook de massages zijn van hoge kwaliteit.

Kamertip: Als je een avondje elders wilt eten is Restaurant Holsterhof (5km verderop) een echte aanrader!
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

Voor een verrassingsweekend voor mijn verjaardag zijn we hier terecht gekomen. Bij aankomst was het meteen wow.
We kregen de torenkamer bij de receptie als je aankomt. De kamer was prima en we hebben hier heerlijk geslapen.
Het ontbijt was heerlijk vers. Je kon van alles nemen. Verse broodjes, vers fruit, yoghurt maar ook verschillende bereidingen van een ei.

Kamertip: Heerlijk gaan wandelen bij de Mein weg dichtbij het hotel.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Mooi hotel in rustige omgeving, restaurant is heel goed.
Ontbijt zeer uitgebreid. Torensuite zeer ruim en prettig maar schoonmaak verdient echt nog aandacht.
Veel stof in nachtkasjes wat je zou moeten zien. Ook best wat stofrag op de muur, dus dat zou echt wat beter mogen
Desalniettemin een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021