“Wat een desillusie”
Beoordeling van Restaurant De Belaeving

Restaurant De Belaeving
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Helden
2 oktober 2020 beoordeeld

We wilden gezellig gaan lunchen met z’n vieren en vóórdat de vlaai werd geserveerd even naar buiten.Staat er een beeld achter één van onze stoelen wat met achteruit schuiven van de stoel kapot valt.Héél vervelend maar daar konden wij niks aan doen.
Het personeel was heel lief en bleef rustig maar de eigenares ging helemaal door het lint wat geen prettige ervaring was. We hebben de vlaai niet meer geconsumeerd maar hebben afgerekend en zijn vertrokken. En mét ons vertrokken er meerdere mensen ( van schrik). Buiten stond ze nog te krijsen en stampte een emmer de lucht in zó boos was ze. Het eten was lekker maar voor ons nóóit meer op die plek. Jammer van de mooie locatie en sneu voor het personeel. Zó ga je niet met je klanten om !!!

Datum van bezoek: september 2020

10 september 2020 beoordeeld

Een prachtige plek alleen het eten was redelijk (weinig groente bij het hoofdgerecht). Hebben er voorheen veel beter gegeten. De bediening was naar onze mening ondermaats. Er werd gevraagd na het nagerecht dat als we nog koffie wilden we dit meteen moesten doorgeven want ze wilden het koffieapparaat graag schoonmaken.(klant is koning)
We zaten buiten onder de overkapping en daar koelde het snel af. Er stonden 3 heaters maar volgens de bediening waren de gasflessen nog niet bijgevuld, we moesten maar een dekentje pakken. Na ons beklag bij de leidinggevende werd er toch nog een heater geplaatst.
Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij De Belaeving.
Super aardige gastvrouwen. Nog genoten van gasten die in vastelaovend stemming aan het zingen waren.
Het eten was gewoon echt warm. Dat maak je niet vaak mee. En ook erg lekker en verzorgd. Wijn uit eigen kas was ook erg goed. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
1 december 2019 beoordeeld

Lekker en erg goed gegeten .
Een heerlijk diner gegeten in dit mooie restaurant.
Een aanrader om lekker te eten zeker in de zomer dan zit je tussen de
druiven ranken .

Datum van bezoek: november 2019
25 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met 3 stellen. We waren allemaal enthousiast. Wat een gezellige bediening. En dan het eten. Plaatje voor het oog en verrukkelijk. Echt een aanrader. Zeker het dessert de belaeving.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant De Belaeving bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Belaeving geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.