“Afhalen ivm lockdown”
Beoordeling van Batteraaf

Batteraaf
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Gulpen
27 november 2021 beoordeeld

Batteraaf , heerlijk gegeten wild trio, favorieten plank, burgers. Ondanks dat we deze keer niet in jullie restaurant hebben gegeten maar( verplicht) thuis, hebben wij genoten! Dankje en succes de komende weken!

16 november 2021 beoordeeld

Jammer dat net op die avond de lockdown weer van kracht werd en we om 8 uur uit het restaurant moesten. Ik was met mijn twee zussen in Gulpen en dit restaurant leek ons een goede plek voor het diner op zaterdagavond. Om eerder genoemde redenen zaten we dus al om 6 uur aan tafel in een verder volledig leeg restaurant. Later kwamen er andere gasten, maar die liepen door over de trap naar boven waar blijkbaar een feestje was. Wij hebben de hele avond alleen in het restaurant gezeten. Dat was jammer, vooral als je verwacht dat je een gezellige limburgse avond gaat hebben. Er kan gekozen worden uit een 7 of 8 gangen diner. Dat lijkt veel, maar bestaat eigenlijk uit 7 tapas achtige gerechten die ook in het midden van de tafel worden gezet en waar je jezelf van kunt bedienen. Dat vind ik persoonlijk helemaal niet leuk. Het was voor mijn smaak een beetje weinig. De bediening was heel vriendelijk en de kok ook, maar het kwam allemaal een beetje stuntelig over. Sommige gerechten waren ook wat "makkelijk" klaargemaakt, en dat hebben we ook aan de kok doorgegeven. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Het is niet vreselijk duur. De wijn is prima. We hadden helaas geen 5 minuten meer over voor de koffie voordat de BOA's zouden komen controleren. Conclusie: leuk restaurant, maar dan wel op andere dagen dan in de lockdown. Met een groepje vrienden goed te doen, verwacht geen hoogstandjes.

14 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijk gegeten in een week tijd het 7-gangen én 8-gangen menu.
Lekkere gerechten en voldoende bij elkaar voor de normale eter.
Leuke mensen, die vertellen wat onder andere voor ons niet-Limburgers Batteraaf betekent.

Datum van bezoek: oktober 2021
5 november 2021 beoordeeld

Ons vegetarische 7 - gangen menu was top; elk gerechtje was een uitgebalanceerd palet aan smaken, heerlijk. We misten echt geen vlees of vis. Mocht u vlees willen eten, dit komt uit de streek; de eigenaren weten precies waar en hoe de koeien leven en dat ze een goed leven hebben gehad. Personeel was ook erg vriendelijk en de service was goed.

3 november 2021 beoordeeld

Leuk klein sfeervol restaurant met mensen die het naar je zin willen maken. Prima voor een groep vrienden!

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Batteraaf bekeken, bekeken ook

In Batteraaf geweest? Deel je ervaringen!