“Mooi eten”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
11 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer in het restaurant. Borden mooi opgemaakt met goed en voldoende eten. Het werkt erg fijn met de keuze voor een 3 of 4-gangen diner. Op de kaart zie je wat je extra betaalt als je toch iets wil bestellen wat net 2 euro meer is. Geen verrassingen. Waar voor je geld!

Datum van bezoek: juni 2022

4 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vanavond gegeten. Het begon veelbelovend met een heerlijke amuse. Maar toen werd het druk. De bestelling was niet helemaal goed doorgegeven - wel goed en snel hersteld - en we moesten erg lang wachten op het dessert. Het is zeker een sfeervol gebeuren, maar voor deze prijs moeten er eigenlijk wel meer puntjes op de i. Voldaan vertrokken we, maar ik weet niet of we het nog een keer aandurven…

Datum van bezoek: juni 2022
26 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellige entourage & leuke bediening.
Drie gangenmenu genomen waaruit jezelf keuzes kunt maken.

Datum van bezoek: mei 2022
25 april 2022 beoordeeld

Eten was perfect! We hadden een drie gangen menu en vooraf een amuse en Cava. Alle gangen waren zeer goed. Het nagerecht was ook echt genieten. Als je niet naar een toeristenrestaurant wil dan moet je hier wezen. Prijs/kwaliteit ook heel goed

Datum van bezoek: april 2022
1 april 2022 beoordeeld

Wij hadden hier een heerlijke avond. Mooie wijnen, fijne en bijzondere gerechten, goede bediening en prima sfeer. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!